Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i engelsk 10 trinn 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hei!

Hva tar folk med seg på eksamen? Ikke bare med tanke på kilder og fakta, men også av mat, drikke osv.

Ta med frukt og nøtter. Ikke druesukker eller godis(jeg tar med godis uansett hehe) druesukker og sukker får deg til å få en "boost" i2 min. så vill boosten gå til"-boost" om jeg kan si det slik. det virker IKKE tro meg. i såfall må du spise det konstant og med jevne mellomrom.

 

Vet ikke om jeg fikk med alt jeg skulle si men ja... :)

 

Her: http://www.matprat.no/Magasinet/Sommer-2012/Kost-og-ernaring/Spiserad-i-eksamenstid/

 

Det kan være smart med litt sjokolade. For mot slutten av dagen når du er litt sliten, så kan det hjelpe MYE med litt sjokolade, det gjør deg litt mer fokusert! Det er ihvertfall sånn for meg da :)

Lenke til kommentar

 

Del 1: Which person in Magazine do you think has fought the most against prejudice and stereotype?

• Which text in Magazine do you think is the best example of contribution to the society or to the nation?
Write two paragraphs.

 

Hvor har du fått dette fra? Noen som kan bekrefte at dette er de virkelige oppgavene?

Lenke til kommentar

 

Del 1: Which person in Magazine do you think has fought the most against prejudice and stereotype?

• Which text in Magazine do you think is the best example of contribution to the society or to the nation?
Write two paragraphs.

 

Er dette basert på fakta eller ren tipping?

Lenke til kommentar

 

 

Del 1: Which person in Magazine do you think has fought the most against prejudice and stereotype?

• Which text in Magazine do you think is the best example of contribution to the society or to the nation?
Write two paragraphs.

 

Er dette basert på fakta eller ren tipping?

 

Tviler ikke på at en lignende oppgave kommer, noen som har noen svar slik at jeg kan få noen ideer om hva man kan svare? Syntes slike oppgaver er ganske kompliserte.

Lenke til kommentar

 

 

 

Del 1: Which person in Magazine do you think has fought the most against prejudice and stereotype?

• Which text in Magazine do you think is the best example of contribution to the society or to the nation?
Write two paragraphs.

 

Er dette basert på fakta eller ren tipping?

 

Tviler ikke på at en lignende oppgave kommer, noen som har noen svar slik at jeg kan få noen ideer om hva man kan svare? Syntes slike oppgaver er ganske kompliserte.

 

Svar direkte på oppgaven, si hvem også kommer du med et konkret svar på hvorfor du mener det.

Lenke til kommentar

 

Det er disse som "kanskje kommer til å komme! Jeg har laget disse!

Del 1: Which person in Magazine do you think has fought the most against prejudice and stereotype?

• Which text in Magazine do you think is the best example of contribution to the society or to the nation?
Write two paragraphs.

 

Hvor har du fått dette fra? Noen som kan bekrefte at dette er de virkelige oppgavene?

 

Lenke til kommentar

Noen som har skrevet noe til forbereding om Nelson Mandela, Martin Luther King Jr., Rosa Parks og de der folka? vær så snill og del det her

Kopierte bare ut fra Wikipedia, kanskje ikke det beste - men har litt informasjon å gå på om jeg så skulle få noe spørsmål. Har dessverre ikke et dokument, kopierte det direkte ut ifra wikipedia.

Lenke til kommentar

 

lykke til btw! Hvilken karakter har dere i engelsk?

6

 

 

 

 

lykke til btw! Hvilken karakter har dere i engelsk?

Ligger et sted mellom 4+ og 5. Fikk 5 og 5/4 på de siste "tentamnene"nå i våres

 

 

 

 

lykke til btw! Hvilken karakter har dere i engelsk?

5er her, vil ikke gå ned. Håper på 5 eller bedre! :D

 

 

 

 

lykke til btw! Hvilken karakter har dere i engelsk?

5+ :(

 

toppkarakterer hele gjengen jo!

Lenke til kommentar

 

 

lykke til btw! Hvilken karakter har dere i engelsk?

6

 

 

 

 

lykke til btw! Hvilken karakter har dere i engelsk?

Ligger et sted mellom 4+ og 5. Fikk 5 og 5/4 på de siste "tentamnene"nå i våres

 

 

 

 

lykke til btw! Hvilken karakter har dere i engelsk?

5er her, vil ikke gå ned. Håper på 5 eller bedre! :D

 

 

 

 

lykke til btw! Hvilken karakter har dere i engelsk?

5+ :(

 

toppkarakterer hele gjengen jo!

 

Tror nok at store deler av de som er i denne tråden er folk som sikter på en god karakter. Tviler på at 2 og 3 elevene bryr seg stort om forberedelsen.

Lenke til kommentar

 

Noen som har skrevet noe til forbereding om Nelson Mandela, Martin Luther King Jr., Rosa Parks og de der folka? vær så snill og del det her

Kopierte bare ut fra Wikipedia, kanskje ikke det beste - men har litt informasjon å gå på om jeg så skulle få noe spørsmål. Har dessverre ikke et dokument, kopierte det direkte ut ifra wikipedia.

 

 

Anbefaler heller SNL, stoler ikke helt på wikipedia, da flere kan endre på artikklene, og de ofte er formet av personen(e)s egne meninger.

Endret av JentaFraNord
Lenke til kommentar

Har du skrevet dokumentet selv eller kopier fra nettet?

 

 

 

Noen som kunne sett på vedlagt fil? Etter skrivefeil, ordformuleringer osv. (Har ikke sett gjennom teksten etter feil selv fordi jeg vil at andre kan finne feil.

Hadde satt veldig stor pris på dette!

Mener personlig at dette er mer riktig, men garanterer ikke at det er feilfritt. Men om du skriver noe som det der i morgen, tror jeg du kommer til å få en bra karakter. Du har et veldig bra ordforråd og bruker gode setninger.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...