Gå til innhold

Ateistisk humor tråd

JackDuk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden det er fult av religions parodier osv, så tenkte jeg å lage en omvendt regel :D.

Jeg tenkte å putte den i humor kategorien, men siden den har kontroversielle sider med livssyn, så tenkte jeg å putte den på Prekestolen.

Her er det jeg fant.

Syns den første er best!

http://www.youtube.com/watch?v=slKULc8W7lM

Let me know what you think.

Endret av JackDuk
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den andre var morsom. De andre skjønte jeg ikke...

Om du googler image dette

"I am euphoric. Not because of any phony god's blessing, but because i am enlightened by my own intelligence"

Så finner du en haug med bilder. Kanskje litt lett humor men effektivt :D

Edit: Fant en annen en. Denne er konge!

Endret av JackDuk
Skrevet

Takk for videoene, men jeg synes vel ikke de var så morsomme. Eller var det meningen at morsomhetene lå i forsøkene på å være morsom? Til den siste videoen vil jeg si at det er ikke er morsomt at ateister må fortelle barn at ingen Gud er glade i dem. eller passer på dem. Eller mente du jeg skulle le av publikum for at de lo av dette? Jeg føler større impuls til å le av disse forsøkene på å latterliggjøre ateister enn å le av ateister. Jeg likte derimot kritikken av ateister som bare snakker nedsettende om religiøse mennesker og tror at denne handlingen løfter dem over den gemene religiøse hop.

• Liker 1
Skrevet

Grunnen til at det ikke er morsomt er at så totalt bommer på hvem/hva ateister er. Vet at det er artig å konstruere en stereotype som er nesten like dust som det man hører fra faktiske religiøse/leser i religiøse skrifter, men det eneste som treffer er at reddit ateister som ikke gjør annet enn å bashere religiøse er tullinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...