Gå til innhold

Xbox One blir tilgjengeleg utan Kinect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, og der forsvant en av hovedgrunnene til at jeg faktisk valgte Xbox One fremfor PlayStation 4. Men er det sånn Microsoft har tenkt til å behandle kundene sine og til stadighet gå tilbake på de visjonene som flere millioner brukere allerede har sagt at de støtter ved å anskaffe konsollen så kan de seile sin egen sjø...

 

Skaffet Xbox One mer eller mindre UTELUKKENDE fordi jeg og madammen hadde forhåpninger om noen solide Kinectbaserte spill som vil være perfekt å spille ved litt konsumering av alkohol i helgene.. Så fort de når går tilbake på visjonen om at alle Xbox One skal ha medfølgende Kinect så vil også markedsrelevansen og interessen fra tredjepart og utviklere stupe... Den eneste måten denne formen for utstyr faktisk skal få noe fotfeste er ved å sørge for at samtlige brukere har teknologien, hvis ikke så vil ingen oppegående utvikler ta høyde for den da utviklere sikter seg inn på så bredt publikum som mulig.

 

Har ikke lenger alle Kinect med Xbox One, nei da gambler de heller ikke på å bruke utviklingstid og ressurser på finesser det ikke er sikkert at alle brukerne faktisk kan bruke.. Helt baklengs og idiotisk av Microsoft dette og er til stor frustrasjon for meg og flere av de jeg kjenner med Xbox One.

 

 

Her tror jeg Microsoft skyter seg selv i foten, i et desperat forsøk på å kapre flere brukere / kjøpere så gir de jo samtidig flere av sine eksisterende brukere et slag i trynet og da spørs det hva som viser seg å være det klokeste valget. Hva med å heller manne seg opp og faktisk selge konsollene med litt lavere tall inntil markedet har stabilisert seg og heller ta inntjening via software og spill?

 

Enig. Nå vil Kinect 2.0 få samme skjebne som Kinect 1.0. Blir kun en gimmick til pynt hvor få utviklere gidder å lage spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...