Gå til innhold

Duke Nukem Forever er best


Anbefalte innlegg

Alle som klager på at dette spillet er dårlig har sikkert bare sett på posere på YouTube eller terningskast. Dette spillet eier hardt!

 

Jeg digger at du er i en slags alien hule, og kan tulle litt med ting for å skaffe deg ego boost! Dette spillet er bare konge :D

Endret av JackDuk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet i seg selv er moro det. Men når spillet har vært i utvikling siden slutten av 90-tallet, og fans av Duke Nukem har blitt servert teaser på teaser på teaser, for så å bli levert et så... "simpelt" spill... så blir man skuffet.

 

Jeg syns det var moro de timene det varte, men skulle ønske det var litt bedre.

Lenke til kommentar

Det eneste som er bra med dette spillet er humoren. Ellers kan det bare by på utdatert grafikk og et helt middelmådig FPS-gameplay. I tillegg presterte de å slenge inn noen sekvenser med plattformhopping som overhodet ikke fungerer.

 

Ellers er jeg veldig begeistret for Duke Nukem som konsept og håper virkelig vi får et spill i fremtiden som både nyttegjør seg av moderne maskinkraft og bevarer stilen fra DN3D.

Lenke til kommentar

Duke Nukem 3D var med å endre sjangeren sammen med Quake. Duke Nukem Forever har standard gameplay, gørrkjedelig historie, uinspirerte våpen, kjedelige brett og mangler humoren fra DN3D. Sikkert moro for folk som aldri har spilt et Duke-spill før, men vi som elsket Duke 3D ble skuffet. Det prøvde for hardt å være så mye som mulig, så alt ble bare et salig rot. Legg til dårlige kontroller på mange steder (som å kjøre en RC-bil), så sitter man igjen med et stort gjesp.

Lenke til kommentar

Sikkert moro for folk som aldri har spilt et Duke-spill før, men vi som elsket Duke 3D ble skuffet.

Høres ikke ut som din mening, men mer fra en meningsmåling. Saueflokk.

Det prøvde for hardt å være så mye som mulig, så alt ble bare et salig rot. Legg til dårlige kontroller på mange steder (som å kjøre en RC-bil), så sitter man igjen med et stort gjesp.

RC-bilen var jo en av de morsomte delene. Er bare gøy å slappe av å kjøre på veien med stunt hopp, til og med krympe strålingen var genialt!

Endret av JackDuk
Lenke til kommentar

Krympestrålen var med i Duke 3D, og spesielt morsom i multiplayer. Vil jeg slappe av spiller jeg ikke et FPS, og i alle fall ikke Duke Nukem.

Ja, men jeg slapte iallfall av når jeg kjørte den svære monstertrucken på hovedveien. Ganske chill!

Lenke til kommentar

Sykt misbrukt begrep.

Liker et spill som ikke andre liker = troll

Ikke liker et spill som andre liker = troll

 

Er ikke troll om man faktisk gir sin egen mening. Å så uhyrlig skummelt :O

Edit: Om det er noen som er troll, så er det folk som baserer sine meninger på meningsmålingene.

Endret av JackDuk
Lenke til kommentar

Ja, men jeg slapte iallfall av når jeg kjørte den svære monstertrucken på hovedveien. Ganske chill!

De sekvensene var jo i 10 minutter lange der du kjørte rett frem. Du mener det er chill, de fleste andre mennesker mener det er kjedelig.

 

 

Sikkert moro for folk som aldri har spilt et Duke-spill før, men vi som elsket Duke 3D ble skuffet.

Høres ikke ut som din mening, men mer fra en meningsmåling. Saueflokk.

Det prøvde for hardt å være så mye som mulig, så alt ble bare et salig rot. Legg til dårlige kontroller på mange steder (som å kjøre en RC-bil), så sitter man igjen med et stort gjesp.

RC-bilen var jo en av de morsomte delene. Er bare gøy å slappe av å kjøre på veien med stunt hopp, til og med krympe strålingen var genialt!

Duke 3D hadde langt mer intelligent leveldesign enn DNF, et godt brukt (og likevel relevant) bilde som illustrerer dette her. Duke 3D prøvde ikke å blande sammen gameplay fra forskjellige typer FPS fra 15 år med utvikling. Duke 3D var intelligent fordi det parodierte datidens stereotyper samtidig som det inspirerte gameplay, DNF var idiotisk fordi det refererte (ikke parodierte nei) til stereotyper fra de siste tre tiår og gameplayet var uinspirert møl.

 

RC-bilen i DNF var lite morsom i min mening, mye fordi den var et helvete å kontrollere godt og at det i praksis var en korridor du måtte kjøre gjennom for å komme til neste cutscene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Duke 3D og Duke Nukem Forever er på lik stadium på å lage kick ass morro spill, er ikke leonardo da vinci kunst om det er det folk ønsket :/

Stort sett å henge lag med venner det å bare chille. Søren så dum nettet er :p i det minste på 1990 tallet kunne iallfall folk velge hva de likte uten å være noen fordømte sauer på terningskast og anmeldelser.

 

Jeg synes monstertrucken var kongebra!

Lenke til kommentar

Duke 3D og Duke Nukem Forever er på lik stadium på å lage kick ass morro spill, er ikke leonardo da vinci kunst om det er det folk ønsket :/

Stort sett å henge lag med venner det å bare chille. Søren så dum nettet er :p i det minste på 1990 tallet kunne iallfall folk velge hva de likte uten å være noen fordømte sauer på terningskast og anmeldelser.

Er du høy? Hva er det du mener her?

Duke Nukem 3D var et intelligent spill for sin tid, kort fortalt fordi det parodierte datidas trender og innoverte gameplaymessig.

Det er ingen her som betviler at du liker DNF, men det er ingen som klarer å forstå hvorfor ut fra på argumentasjonen din.

Jeg synes monstertrucken var kongebra!

Ja, vi har forstått at du likte kjøresekvensene, kan du formulere hva du mener er bra med dette?

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Njash, Duke Nukem 3D er bare et morro spill på lik linje med andre gøye spill. Er nå kult :D

Blir for nerdete å si at dette er kunst forestilling altså :/

sånn serr, spill skal være gøy ikke noe nerder skal gloshe på.

 

Vel monstertruck eier veien på en måte. Liker det på samme måte som jeg liker andre ting.

Endret av JackDuk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...