Gå til innhold

Stor oppgradering av Google Maps


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg trodde alle visste at a'en i amobil sto for apple...

 

Forøvrig;

Det har da vært mulig å lagre kartene lokalt i et par/tre år allerede.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Jeg trodde alle visste at a'en i amobil sto for apple...

 

Forøvrig;

Det har da vært mulig å lagre kartene lokalt i et par/tre år allerede.

 

Har prøvd alt mulig, men ikke fått det til. Har du noe i mot å dele kunnskapen med oss som ikke har så lett for det?

Lenke til kommentar

Kan man lagre en hel reiserute, eller må man zoome ut og lagre alt som da kommer med på kartet. Bor i Sverige og kjører til Norge med ujevne mellomrom, og vil da ikke bruke datatrafikk når jeg krysser grensen. Om jeg lagrer en kjørerute så ville det jo være perfekt om jeg kunne lagre kartet langs ruten, og kanskje 1km ut til hver side for kartet for å få med bensinstasjoner, restauranger osv langs veien....

Lenke til kommentar

 

Jeg trodde alle visste at a'en i amobil sto for apple...

 

Forøvrig;

Det har da vært mulig å lagre kartene lokalt i et par/tre år allerede.

Har prøvd alt mulig, men ikke fått det til. Har du noe i mot å dele kunnskapen med oss som ikke har så lett for det?

 

Det var et eget valg for dette før, men det ble fjernet for over ett år siden. Nå må du finne riktig kartutsnitt og så søke etter "Ok maps". Trykk så return en eller to ganger.

 

Skjønner ikke hvorfor Google valgte å skjule denne funksjonaliteten. Kanskje for å få slike oppslag når de gjorde funksjonaliteten synlig igjen.

 

Det er også endel land hvor man ikke får lagret offline kart for, for eksempel Spania.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...