Gå til innhold

Anbefaling: Dette er skjermkortene du bør kjøpe til spilling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 3 sånne kort i 290x og de støyer mer en 26 cpuer, 20 gpuer og 500 vifter tilsammen.

 

Når amdkortene skal ligge på 95C load og klokke seg opp til den når det så kan man nesten ikke ha sånn kjøler.

Hadde de i spillpcen 1 dag ca og erstattet med 780ti med kjølere med 2 vifter på og vips lydløst i forhold.

Snakker støvsuger her i lyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet at det står spilling, men jeg vil bare spørre om ikke der også kunne vært en idé å ha med et skjermkort som anbefales til HTPC'er. Et stillegående skjermkort som enkelt takler BD osv.. Bruker ofte disse anbefalingene før jeg handler internmat til pc'en da jeg ikke rekker å følge med på alt av teknologiutvikling lengre så takk for de HW! :)

Endret av Merrin79
Lenke til kommentar

Vet at det står spilling, men jeg vil bare spørre om ikke der også kunne vært en idé å ha med et skjermkort som anbefales til HTPC'er. Et stillegående skjermkort som enkelt takler BD osv.. Bruker ofte disse anbefalingene før jeg handler internmat til pc'en da jeg ikke rekker å følge med på alt av teknologiutvikling lengre så takk for de HW! :)

 

Heisann, og takk for det!

HTPC-kategorien faller inn under det vi samlet kaller "stue-PC"; så de vifteløse variantene fra AMD burde klare den jobben helt fint :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Innenfor skjermkortverdenen skjer det stadig store fremskritt. Bare det siste halve året har både AMD og Nvidia, de to erkerivalene som i årevis har knivet om spillernes gunst, lansert hver sin helt nye generasjon med skjermkort.

 

Disse er bygd på helt ny teknologi,(...)"

 

Kjære vakre vene for noe møl - har dere ikke gitt dere med det her enda? Ta å outsource artikkelskrivingen deres til noen nerder på en ungdomskole eller noe, hvis dere ikke gidder å skrive noe fornuftig uansett. Det ville i det minste vært en sjanse for at det ville være underholdende og nytt, i stedet for det samme gamle atekniske tullet dere presterer.

Lenke til kommentar

"Innenfor skjermkortverdenen skjer det stadig store fremskritt. Bare det siste halve året har både AMD og Nvidia, de to erkerivalene som i årevis har knivet om spillernes gunst, lansert hver sin helt nye generasjon med skjermkort.

 

Disse er bygd på helt ny teknologi,(...)"

 

Kjære vakre vene for noe møl - har dere ikke gitt dere med det her enda? Ta å outsource artikkelskrivingen deres til noen nerder på en ungdomskole eller noe, hvis dere ikke gidder å skrive noe fornuftig uansett. Det ville i det minste vært en sjanse for at det ville være underholdende og nytt, i stedet for det samme gamle atekniske tullet dere presterer.

 

Tiden flyr, det har visst gått et helt år allerede ? godt observert!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"Innenfor skjermkortverdenen skjer det stadig store fremskritt. Bare det siste halve året har både AMD og Nvidia, de to erkerivalene som i årevis har knivet om spillernes gunst, lansert hver sin helt nye generasjon med skjermkort.

 

Disse er bygd på helt ny teknologi,(...)"

 

Kjære vakre vene for noe møl - har dere ikke gitt dere med det her enda? Ta å outsource artikkelskrivingen deres til noen nerder på en ungdomskole eller noe, hvis dere ikke gidder å skrive noe fornuftig uansett. Det ville i det minste vært en sjanse for at det ville være underholdende og nytt, i stedet for det samme gamle atekniske tullet dere presterer.

Tiden flyr, det har visst gått et helt år allerede ? godt observert!

 

Kommenterer du ditt eget sitat nå? Eller bare påpeker du, som sant er, at dette er en kopi av en artikkel hw.no postet for et år siden?

 

Jeg har ufattelig vanskelig for å tro at noen faktisk betaler dere for å produsere innhold som dette.

 

Forsåvidt fordi hardware.no miljøet har prestert konsekvent bedre på fritiden, gratis, i årevis. Men også fordi artikler som dette er pinlig dårlige. Ng- til stryk. Ikke velg teoretiske eller matematiske fag i fremtiden.

Lenke til kommentar

Kommenterer du ditt eget sitat nå? Eller bare påpeker du, som sant er, at dette er en kopi av en artikkel hw.no postet for et år siden?

 

 

Jeg har ufattelig vanskelig for å tro at noen faktisk betaler dere for å produsere innhold som dette.

 

Forsåvidt fordi hardware.no miljøet har prestert konsekvent bedre på fritiden, gratis, i årevis. Men også fordi artikler som dette er pinlig dårlige. Ng- til stryk. Ikke velg teoretiske eller matematiske fag i fremtiden.

 

 

Hei igjen!

Jeg påpekte at du helt riktig observerte en feil i innledningen. Siden ingen av kortene i artikkelen var lansert engang for et år siden, og siden flere av dem kom ut (eller til vår testbenk) ganske så nylig, ville det vel også være vanskelig å finne dem i en kopiert sak fra et år (eller et halvt år, for den saks skyld) tilbake ;)

Endret av VargAamo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vet at det står spilling, men jeg vil bare spørre om ikke der også kunne vært en idé å ha med et skjermkort som anbefales til HTPC'er. Et stillegående skjermkort som enkelt takler BD osv.. Bruker ofte disse anbefalingene før jeg handler internmat til pc'en da jeg ikke rekker å følge med på alt av teknologiutvikling lengre så takk for de HW! :)

 

Du trenger ikke dedikert gpu for avspilling av BD. Kjøp en apu fra amd feks A8/A10. funker gull:)

Lenke til kommentar

Bør kanskje ikke GTX 780 Titan Black være en del av værstingklassen? Er det i det hele tatt verdt de ekstra 2k i forhold til GHZ edition?

Egentlig bare verdt det med høy oppløsning som krever mer minne?

Burde kanskje hatt egen kategori med spilling i 4k+

Lenke til kommentar

Vet at det står spilling, men jeg vil bare spørre om ikke der også kunne vært en idé å ha med et skjermkort som anbefales til HTPC'er. Et stillegående skjermkort som enkelt takler BD osv.. Bruker ofte disse anbefalingene før jeg handler internmat til pc'en da jeg ikke rekker å følge med på alt av teknologiutvikling lengre så takk for de HW! :)

 

Til HTPC bruk så trenger du ikke noe eksternt skjermkort i det hele tatt, AMD og Intel her begge prosessorer med innebygget GPU som er mer enn kraftig nok til den slags bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...