Gå til innhold

Lady GaGa som person


Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hvordan Lady GaGa er som person... hvordan det hadde vært å bli skikkelig kjent med Lady GaGa...

 

Tror dere jeg kunne overtalt Lady'en til å bli med meg på røyepilking på Hardangervidda? Hehe...

 

Jeg har egentlig gode følelser for Lady GaGa. Hun er fantastisk ekstravagant, samtidig som det ikke er noe falsk "spill" som mange andre stjerner driver med... det er jo selvsagt et spill, et stort spill, men det ligger jo i kortene? Ikke noe lureri... (Jfr. Bieber og Cyrus.)

 

Men det er selvsagt en stor forretning, og musikken har jeg ikke noe spesielt til overs for.

 

Stefani Joanne Angelina Germanotta.

 

Kanskje hun er trist og ensom? Det hadde jeg blitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å invitere henne på røyepilking på Hardangervidda. Dama liker å overraske, og kan synes at det er en veldig alternativ og kul greie. Men ikke regn med at du år henne på tomannshånd, hun tar sikkert med manager og livvakter og kanskje også hundre journalister for å dekke at hun gjør noe skikkelig rart. :)

Lenke til kommentar

Prøv å invitere henne på røyepilking på Hardangervidda. Dama liker å overraske, og kan synes at det er en veldig alternativ og kul greie. Men ikke regn med at du år henne på tomannshånd, hun tar sikkert med manager og livvakter og kanskje også hundre journalister for å dekke at hun gjør noe skikkelig rart. :)

 

Hehe, du sier noe her. Men - for all del... hun lever av å gjøre rare ting. Jeg syns det blir teit å "se ned på" dette, i og med at hun tydeligvis fyller et behov folk rundt omkring har. Akkurat som Coca Cola selger brus og Jo Nesbø skriver krim - det er jo ikke ting som trengs for å overleve, men det gjør noe med folks trivsel. Eller opplevde trivsel, i alle fall. Selvsagt er det et spill. Når Bieber kommer med kommentarer om at Anne Frank hadde vært en "belieber", derimot... det er mer en effekt av at han ble ødelagt av å være barnestjerne, på linje med Michael Jackson. Dog, man kan vel egentlig ikke vite - kanskje er det et utspekulert triks - som går ut på å skaffe seg en masse "hatere", noe som kanskje styrker fansens sympati for han...? Ikke vet jeg. :)

Lenke til kommentar

Not sure if vi vet noe særlig om hvordan hun egentlig er. Det er bare et show...

Det er sant.

 

Jeg tror uansett hun ville vært litt "alternativ" og utenom det vanlige i stilen. Hun kan da ikke være helt ulik seg selv i sitt "show" heller. Hun er vel en av de personene som ønsker å skille seg ut i apperance.

 

Jeg tror hun er rolig på privaten.

Lenke til kommentar

Lady Gaga har vel fått oppmerksomhet på grunn av vulgære sceneshow og bekledninger, men ellers vet jeg svært lite om artistene du nevner. Uansett tror jeg at de som de fleste andre er vanlige mennesker når de er hjemme og ikke må gjøre seg til for et kamera. Justin Bieber har sagt og gjort enkelte dumme ting, slik alle gutter på 13 - 19 år gjør av og til. Forskjellen er bare at han har hatt lett tilgang på biler og stoff, i tillegg til at han alltid er i medias søkelys og opplever forferdelig mye mer press enn de fleste andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...