Gå til innhold

Solgt playstation 3 brukt. virket i 14 dager, før kjøper ringer å klager


Anbefalte innlegg

Hei, for 14 dager siden solgte jeg en playstation 3. jeg har hatt den siden i høst (kjøpte den brukt jeg også), kjøper var her å hentet den og alt var ok.

men nå ringer kjøper å sier den er ødelagt, etter å ha brukt den i 14 dager... hva gjør jeg? har kjøper rett til å levere den tilbake?

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

da kan det fremdeles være reklamasjonsrett på denne, men be han først om sjekke samme hdmi inngang med en annen enhet. om denne fungerer sjekk ps3'en med denne hdmi kabelen hvis han bruker en annen kabel

Lenke til kommentar

da kan det fremdeles være reklamasjonsrett på denne, men be han først om sjekke samme hdmi inngang med en annen enhet. om denne fungerer sjekk ps3'en med denne hdmi kabelen hvis han bruker en annen kabel

det skal jeg gjøre : ) men går da reklamasjonsretten til meg som har solgt den sist eller til forhandler?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det kjappeste er å gå til forhandler hvis du eller forrige eier har kvitteringen. Hvis ikke er det kanskje enklest å kontakte Sony direkte.

Lenke til kommentar

Ingen som er interessert i å svare TS?

 

Så lenge den fungerte da du leverte den fra deg så har du ingen plikt til å ta den tilbake. Si at du ikke er interessert i å ha noe mer å gjøre med kjøperen, og at det er hans problem at han har ødelagt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...