Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Våknet i en blodpøl, hvordan rense?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått vekk alt blodet. Kjørte maskinen først på kaldt, og stoppet den midt i programmet og startet den igjen med varmt. Ingen antydninger til rester i det hele tatt. Det eneste problemet er at det tar tid å tørke den, og at den ble sur før den var helt tørr. Må nok henge den opp ute så den får tørket skikkelig i vinden siden jeg ikke har tørketrommel. Har en varmluftsovn som går an å stille på kald luft, kanskje det kan prøves.



Anonymous poster hash: 25b0c...971
Lenke til kommentar

 

Jeg har fått vekk alt blodet. Kjørte maskinen først på kaldt, og stoppet den midt i programmet og startet den igjen med varmt. Ingen antydninger til rester i det hele tatt. Det eneste problemet er at det tar tid å tørke den, og at den ble sur før den var helt tørr. Må nok henge den opp ute så den får tørket skikkelig i vinden siden jeg ikke har tørketrommel. Har en varmluftsovn som går an å stille på kald luft, kanskje det kan prøves.

 

Anonymous poster hash: 25b0c...971

Heng det ute vel, er det blitt surt så ville jeg tatt en vask til..
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Hei, ville bare nevne noe selvom det er 6 år siden denne tråden var aktuelt ... puter burde vaskes med 3—4 tennisballer og tørkes i trommel med 3—4 tennisballer også til de er HELT tørr. Ellers blir de flat og ofte forblir de våt selvom man tror de er tørr, i tillegg til å begynne å råtne.

Lenke til kommentar
Taurean skrev (3 timer siden):

Jeg hadde blitt temmelig forbanna på tannlegen for at h*n ikke gav god nok beskjed om at dette kunne fortsette å blø. Jeg ville spurt i juss-tråden om dette kan være erstatningsverdig.

Høres nesten amerikansk ut? Saksøke pga en blodig pute?

Det gikk vel bra? Med puta også til slutt? Bare litt uflaks...

Om tannlege hadde sagt at det kunne blø mer, hadde jeg allikevel ikke sovet på en plastpose.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...