Gå til innhold

Call of Duty: Advanced Warfare [2014]


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-182691

Dette spillet er mye vanskeligere enn tidligere cod-spill synes jeg? Problemer med å finne cover, eller at jeg er i fart mens jeg møter motstander, eller at jeg dør fordi jeg ikke er i fart.. Hmm, noen som har noen gode strategier? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette spillet er mye vanskeligere enn tidligere cod-spill synes jeg? Problemer med å finne cover, eller at jeg er i fart mens jeg møter motstander, eller at jeg dør fordi jeg ikke er i fart.. Hmm, noen som har noen gode strategier? :)

 

Synes også at dette spillet er vanskeligere enn de tidligere, noe K/D'en min viser (har ligget standard på 1.65 siden BO1, men nå ligger jeg på 1.30).

Har ikke så veldig mange strategier, men å beherske exo-abilitiene til det ytterste er et must. :)

Ikke tenk så mye på at det kan sitte en fyr i et hjørne, det man må fokusere på nå er om noen er over eller under deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Vi får spille litt CoD noen kvelder, alle vennene mine har falt av lasset, til og med de som overtalte meg til å kjøpe PS4 haha.

 

Har lagt deg til Nettels ;)

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Vi får spille litt CoD noen kvelder, alle vennene mine har falt av lasset, til og med de som overtalte meg til å kjøpe PS4 haha.

 

Har lagt deg til Nettels ;)

 

Vil ikke skuffe deg nå, men det kan bli dårlig. Skal inn i Forsvaret og drar på søndag. Skal prøve å game litt i helga, så da kan vi prøve ;) Har sett forespørselen og lagt deg til ;)

 

Jeg er forøvrig med i en clan også, så hvis du er interessert til å spille aktivt clan war kan jeg spørre? ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Vi får spille litt CoD noen kvelder, alle vennene mine har falt av lasset, til og med de som overtalte meg til å kjøpe PS4 haha.

 

Har lagt deg til Nettels ;)

 

Vil ikke skuffe deg nå, men det kan bli dårlig. Skal inn i Forsvaret og drar på søndag. Skal prøve å game litt i helga, så da kan vi prøve ;) Har sett forespørselen og lagt deg til ;)

 

Jeg er forøvrig med i en clan også, så hvis du er interessert til å spille aktivt clan war kan jeg spørre? ;)

 

 

Mye tid i forsvaret til å spille litt etterhvert da!

Er en gjeng i grønnt som spiller nokså aktivt. Har du lyst å spille så legg meg til på PSN: Sopranosfc :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...