Gå til innhold

Call of Duty: Advanced Warfare [2014]

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-182691
Skrevet

Dette spillet er mye vanskeligere enn tidligere cod-spill synes jeg? Problemer med å finne cover, eller at jeg er i fart mens jeg møter motstander, eller at jeg dør fordi jeg ikke er i fart.. Hmm, noen som har noen gode strategier? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette spillet er mye vanskeligere enn tidligere cod-spill synes jeg? Problemer med å finne cover, eller at jeg er i fart mens jeg møter motstander, eller at jeg dør fordi jeg ikke er i fart.. Hmm, noen som har noen gode strategier? :)

Synes også at dette spillet er vanskeligere enn de tidligere, noe K/D'en min viser (har ligget standard på 1.65 siden BO1, men nå ligger jeg på 1.30).

Har ikke så veldig mange strategier, men å beherske exo-abilitiene til det ytterste er et must. :)

Ikke tenk så mye på at det kan sitte en fyr i et hjørne, det man må fokusere på nå er om noen er over eller under deg ;)

Skrevet

Hvorfor får jeg ikke begynne på last checkpoint når jeg starter opp igjen? Jeg må begynne der det sist var en "film", og spille meg igjennom det samme på nytt.

Fordi det er råttent laget?
Gjest Bruker-182691
Skrevet

Noen på Xbox som har prøvd det nye våpenet? :)

Nytt våpen?

Gjest Bruker-182691
Skrevet

Noen på Xbox som har prøvd det nye våpenet? :)

Nytt våpen?

Kom jo et nytt våpen nå midt i desember for de som har kjøpt Season Pass :)

Hva heter det?

Gjest Bruker-182691
Skrevet (endret)

Vi får spille litt CoD noen kvelder, alle vennene mine har falt av lasset, til og med de som overtalte meg til å kjøpe PS4 haha.

Har lagt deg til Nettels ;)

Endret av Bruker-182691
Skrevet

Vi får spille litt CoD noen kvelder, alle vennene mine har falt av lasset, til og med de som overtalte meg til å kjøpe PS4 haha.

Vil ikke skuffe deg nå, men det kan bli dårlig. Skal inn i Forsvaret og drar på søndag. Skal prøve å game litt i helga, så da kan vi prøve ;) Har sett forespørselen og lagt deg til ;)

Jeg er forøvrig med i en clan også, så hvis du er interessert til å spille aktivt clan war kan jeg spørre? ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vil ikke skuffe deg nå, men det kan bli dårlig. Skal inn i Forsvaret og drar på søndag. Skal prøve å game litt i helga, så da kan vi prøve ;) Har sett forespørselen og lagt deg til ;)

Jeg er forøvrig med i en clan også, så hvis du er interessert til å spille aktivt clan war kan jeg spørre? ;)

Mye tid i forsvaret til å spille litt etterhvert da!

Er en gjeng i grønnt som spiller nokså aktivt. Har du lyst å spille så legg meg til på PSN: Sopranosfc :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

CoD:AW er et bra Call of Duty spill. Det er bra at det kommer noen endringer i serien, men spør du meg så er alle negativ til et nytt CoD spill, men så blir det mere og mere likt. Men det blir ikke mitt beste CoD spill...

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...