Gå til innhold

I dag setter jeg flagget på halv stang for å sørge over de ekte sosialdemokrater


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Jeg ser på disse jøder som noen totalt inkompetente tullinger, som ikke lar folk uttrykke seg. Som har ingen moral og bryr seg ikke om noe som helst. Stoler rett og slett ikke på dem. Som gir privilegier uten noen form for fornuftig tenking osv.

 

Så du hater jøder nå altså Abigor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Selv føler jeg en slags ansvarsfølelse for helheten i samfunnet, og selvom jeg har det godt klarer jeg ikke å være lykkelig når jeg vet at andre lider. Som hvit, frisk, intelligent mann vet jeg godt at jeg personlig er best tjent med å stemme så blått som mulig.

 

"Dessverre" har slikt du oppfatter som emosjonelt tullball, f.eks. nestekjærlighet, fått meg til å leve for noe som er større enn meg selv...

 

Igjen, her ser vi irrasjonaliteten til de som stemmer på venstresiden. Hva har hvit hud og penis og si for inntekten din? Null og niks. Det er ikke slik at de som stemmer på høyresiden ikke vil at folk skal få hjelp når de sliter, men det får være grenser og folk har ingen rett på mine penger. Jeg har heller ingen nestekjærlighet, hvorfor skal jeg ha det. De kan nå ta vare på seg selv vel, når de springer rundt og får barn over alle hauger driter nå jeg i dem.

 

Jeg tok med hvit og mann fordi det historisk sett har vært, og til en viss grad fortsatt er, en del undertrykkelse av mennesker som ikke innehar disse kvalitetene. Individualister bryr seg ikke bare de selv har det godt, men jeg ville falsifisere teorien din ved å vise at det også finnes mennesker som ønsker å hjelpe andre uten at det gagner dem selv direkte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg tok med hvit og mann fordi det historisk sett har vært, og til en viss grad fortsatt er, en del undertrykkelse av mennesker som ikke innehar disse kvalitetene. Individualister bryr seg ikke bare de selv har det godt, men jeg ville falsifisere teorien din ved å vise at det også finnes mennesker som ønsker å hjelpe andre uten at det gagner dem selv direkte.

 

De svarte ble undertrykt i USA, det er sant. Men ellers har det vel ikke hatt så har det vel vert lite tenking på hudfarge i historien vel? Kvinner har og hadde også mange fordeler som vi menn ikke har. Og jeg er ganske sikker på at jeg vil ha det verre om jeg flytter til et land i den tredje verden sånn i forhold til lokalbefolkningen, enn det når de kommer her. Vet ikke hvem som blir mest undertrykt. Det å ikke se ting fra mer enn en side vil jeg kalle irrasjonalitet.

 

Jeg bryr meg så absolutt om andre, men jeg bryr meg ikke om mennesker som ikke bryr seg om ungene sine.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Det er vel sånn at FRP er mer vennlig innstilt til alle former for "prostitusjon", og med den enorme nestekjærligheten de utviser til seg selv, får ts levert en passende gråtekone på døra til fri benyttelse. Og siden nav er "fy fy", antar jeg at den renvaskede kvinnen blir avlevert via pirattaxi, kjørt av en steindum muslim med turban, som er guidet kun via gps.

 

:huh: Passende gråtekone levert til døren? Du tenker på prostituert? Nei, slikt driver ikke jeg på med, så du kan ta det med ro når det gjelder det. Jeg er heller ikke fan av de som ikke betaler skatt.

 

 

Å, du liker ikke prostitusjon, men da er du vel illsint for at frp har vist seg å være enn sånn passe troløs hore, nå etter at de er kommet i posisjon. Hvor ble det av alle de smekre tiltakene deres, som skulle lette vår hverdag, og som skulle være såååå enkelt å få gjennomført? Føler du deg ikke bare litt "voldtatt", eller har du en god bortforklaring på lager. De gidder ikke en gang holde en skarve 1-mai tale, nei for i morgen starter jo den store festen, og da gjelder vel bare den vanlige høye sigarføring, slurping av sjampis, og intern ryggkløing og klapping i nypedikerte "arbeidshender" .. ;)

 

Nei, de viste seg å være akkurat like så dårlig som de de erstattet, og det visste jeg før kjedsomheten slo helt inn her i gården.

 

:)

Lenke til kommentar

En enkel liste over egenskaper tror jeg vi kan sette opp slik:

 

Sosialdemokrat: frivillig enslig, følelser, polygam, lat, bor ikke med sitt barn, får ytelser fra staten, ridder, innvandrer, singel kvinne (fordi de da blir sikret på alle områder av livet), rettferdighet

 

Høyreorientert: monogam, gift (eller ønsker), arbeidsom, fornuft, upopulær, singel mann, forsøker å være moralsk, arbeider

Nå må du ikke glemme å fokusere på studiene Oleoh, hvis du stryker på eksamen blir ikke 40% av studielånet du mottar fra staten gjort om til stipend!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Så over 900 000 nordmenn er late, polygamiøse, innvandrere som ikke bor med sine barn?

Ja, en av delene.

 

Nå må du ikke glemme å fokusere på studiene Oleoh, hvis du stryker på eksamen blir ikke 40% av studielånet du mottar fra staten gjort om til stipend!

Ja, det hadde vert fryktelig, får et kalt gufs når jeg tenker på at de pengene skulle gå tapt.

Lenke til kommentar

Om jeg hadde en flaggstang, hadde jeg sett flagget på halv stang, for å sørge over de ekte sosialdemokrater i Norge. Det vi har nå til dags er en stor farse, der det eneste de evner er å spy ut emosjonelt vrøvl.

 

Før så ønskte sosialistene å hjelpe de svake, i dag ser de ned på de svake i steden, og sier at FrP velgere er så dumme og lavt utdannet. Kanskje de burde ta det som et hint? At de svake, som liksom de skal hjelpe, ikke lenger stemmer på dem?

 

I steden er den nye velgermassen skrikende kvinner, som ikke har fått nok, uten å gjøre noe selv. Innvandrere som skal ha og ha. Som kråken. Og noen emosjonelt skadede tullinger, som alt de har gjort som er nevneverdig er å ha pult en drøss med kvinnfolk, som en fjott eller en usivilisert polygamist. I tillegg til de som sitter å hever penger fra andre sitt arbeid da.

 

Sosialdemokratiet er en stor farse, av nonsens og en tragedie for de som dannet arbeiderbevegelsen. De har sviktet de virkelige arbeidere, de bryr seg ikke om dem. I steden sitter de å emosjonerer på stortinget uten en fornuftig tanke. De har ikke bare bedratt arbeiderbevegelsen, de har bedratt sine røtter. De har bedratt det de står for.

 

I mens står arbeideren, igjen som en søyle, nei han stemmer ikke på AP. Nei, han stemmer ikke SV. Han stemmer FrP. Hvorfor gjør han det? Jo, fordi det er det partiet som har hans verdier, det han forstår er godt.

 

Sov godt arbeiderpartiet, håper dere forsvinner for godt.

 

Hvor kommer alt sinne og hatet ditt ifra? Hva har skjedd med deg? Hvordan har du fått et så forvrengt syn?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Hvor kommer alt sinne og hatet ditt ifra? Hva har skjedd med deg? Hvordan har du fått et så forvrengt syn?

Det er fordi jeg føler så mye har gått i mot meg i løp av livet. Det gjør meg så sint når disse sosialdemokratene skal arbeide mot meg også, ved å ta pengene mine, og gi det til egoistiske drittsekker. Gi fordeler til andre bare for kjennetegn de har. Aldri kan de gjøre noe som har et snev av godhet i seg, bare å stjele og gi til folk som egentlig ikke trenger det. Bare for å få stemmer. Spesielt det at man aldri skal kunne prate mot de, og uansett hva man prøver å komme mot de av fornuftige argument, så kommer de med en eller annet generalisering. Følelser, nonsens, irrasjonalitet og tull.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

 

Hvor kommer alt sinne og hatet ditt ifra? Hva har skjedd med deg? Hvordan har du fått et så forvrengt syn?

Det er fordi jeg føler så mye har gått i mot meg i løp av livet. Det gjør meg så sint når disse sosialdemokratene skal arbeide mot meg også, ved å ta pengene mine, og gi det til egoistiske drittsekker. Gi fordeler til andre bare for kjennetegn de har. Aldri kan de gjøre noe som har et snev av godhet i seg, bare å stjele og gi til folk som egentlig ikke trenger det. Bare for å få stemmer. Spesielt det at man aldri skal kunne prate mot de, og uansett hva man prøver å komme mot de av fornuftige argument, så kommer de med en eller annet generalisering. Følelser, nonsens, irrasjonalitet og tull.
Blir som å si at alle på høyresiden er kapitalister.
Lenke til kommentar

Selv om jeg er FrP mann politisk og aldri markerer 1. mai. Så skal vi vise respekt for denne dagen. Det er mange som har et forhold til denne historiske dag. Så til TS, det er unødvendig og provosere. Vi har mange andre dager og diskutere politikk, der vi kan krangle og kose oss. Så la nå folk som setter pris på 1. mai få ha denne dagen uten at folk på høyresiden dummer seg ut. For det er faktisk det de gjør.

Lenke til kommentar

 

 

Hvor kommer alt sinne og hatet ditt ifra? Hva har skjedd med deg? Hvordan har du fått et så forvrengt syn?

Det er fordi jeg føler så mye har gått i mot meg i løp av livet. Det gjør meg så sint når disse sosialdemokratene skal arbeide mot meg også, ved å ta pengene mine, og gi det til egoistiske drittsekker. Gi fordeler til andre bare for kjennetegn de har. Aldri kan de gjøre noe som har et snev av godhet i seg, bare å stjele og gi til folk som egentlig ikke trenger det. Bare for å få stemmer. Spesielt det at man aldri skal kunne prate mot de, og uansett hva man prøver å komme mot de av fornuftige argument, så kommer de med en eller annet generalisering. Følelser, nonsens, irrasjonalitet og tull.
Blir som å si at alle på høyresiden er kapitalister.

 

 

Det er de jo også. Det er ikke uten grunn at det er rikmannsklubben som får mest skattelette istedenfor folk flest.

Lenke til kommentar

 

Arbeideren stemmer Frp fordi han ikke vet sitt eget beste.

Slike kommentarer er bare tåpelige. Det vet du selv. Like dumt som å flagge på halvstang på 1. mai.

 

 

Er det? De kuttene som Frp vil gjøre i arbeidsmiljøloven går på det aller feste til arbeidstakernes disfavør og gir altfor mye makt til arbeidsgivere. Det er komplett meningsløst for meg som arbeidstaker å stemme på noen som vil forverre rettighetene mine.

Lenke til kommentar

 

 

Arbeideren stemmer Frp fordi han ikke vet sitt eget beste.

Slike kommentarer er bare tåpelige. Det vet du selv. Like dumt som å flagge på halvstang på 1. mai.

 

 

Er det? De kuttene som Frp vil gjøre i arbeidsmiljøloven går på det aller feste til arbeidstakernes disfavør og gir altfor mye makt til arbeidsgivere. Det er komplett meningsløst for meg som arbeidstaker å stemme på noen som vil forverre rettighetene mine.

 

Ha respekt for dem som er uenig med deg. Jeg er selv arbeidstager. Men ønsker et langt strengere arbeidsmiljø, der arbeidsgiver har mer makt. Så derfor blir slike kommentarer som du kommer med like tåpelige som han som vil flagge på halv stang.

Lenke til kommentar

Ha respekt for dem som er uenig med deg. Jeg er selv arbeidstager. Men ønsker et langt strengere arbeidsmiljø, der arbeidsgiver har mer makt. Så derfor blir slike kommentarer som du kommer med like tåpelige som han som vil flagge på halv stang.

 

 

 

Hvorfor ønsker du det om jeg tør spørre? Og hvilken makt bør han "overta" som arbeiderne har i dag? evt noen andre har?

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

 

 

 

Arbeideren stemmer Frp fordi han ikke vet sitt eget beste.

Slike kommentarer er bare tåpelige. Det vet du selv. Like dumt som å flagge på halvstang på 1. mai.

 

 

Er det? De kuttene som Frp vil gjøre i arbeidsmiljøloven går på det aller feste til arbeidstakernes disfavør og gir altfor mye makt til arbeidsgivere. Det er komplett meningsløst for meg som arbeidstaker å stemme på noen som vil forverre rettighetene mine.

 

Ha respekt for dem som er uenig med deg. Jeg er selv arbeidstager. Men ønsker et langt strengere arbeidsmiljø, der arbeidsgiver har mer makt. Så derfor blir slike kommentarer som du kommer med like tåpelige som han som vil flagge på halv stang.

 

 

Viser du respekt overfor andres meninger akkurat nå? Epic fail.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...