Gå til innhold

[avsluttet] Akambrukernes bilder - mai 2014


Anbefalte innlegg

 

Hei Per Yngve!

 

Det ser ut for at bildene kommer fint frem på PC mens på appen til diskusjon.no kommer det opp noe mas om oppgradering til Plus for ytterligere båndbredde...

Jeg tenkte ikke på å prøve andre nettlesere. Men er jo greit egentlig, så jo bildene på din skjerm i det skjermbildet..

Jeg prøvde trykke på "linkene", alså "bildene" men det samme sto der som jeg havnet da.

--

Kan jo legge inn noen bilder fra noe jeg "holder på med for tiden", er ikke det en ting med denne tråden, at man kan poste det man "holder på med"?

Jeg holder på med "close-up lens". Dette er testbilder for å sjekke dybdeskarphet.

attachicon.gifIMG_8255.jpg

 

attachicon.gifIMG_8447.jpg

 

 

Nå får også jeg maset her på forumet, mens når jeg klikker på bildene får jeg dem opp som normalt på photobucket sine sider.

 

Prosjektet ditt er spennende, og jeg er litt der selv også, på dybdeskarphet altså, og har så smått begynt å notere meg hva som ikke er bra. Jeg likte godt bilde nummer to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hei Per Yngve!

 

Det ser ut for at bildene kommer fint frem på PC mens på appen til diskusjon.no kommer det opp noe mas om oppgradering til Plus for ytterligere båndbredde...

Jeg tenkte ikke på å prøve andre nettlesere. Men er jo greit egentlig, så jo bildene på din skjerm i det skjermbildet..

Jeg prøvde trykke på "linkene", alså "bildene" men det samme sto der som jeg havnet da.

--

Kan jo legge inn noen bilder fra noe jeg "holder på med for tiden", er ikke det en ting med denne tråden, at man kan poste det man "holder på med"?

Jeg holder på med "close-up lens". Dette er testbilder for å sjekke dybdeskarphet.

attachicon.gifIMG_8255.jpg

 

attachicon.gifIMG_8447.jpg

 

 

Nå får også jeg maset her på forumet, mens når jeg klikker på bildene får jeg dem opp som normalt på photobucket sine sider.

 

Prosjektet ditt er spennende, og jeg er litt der selv også, på dybdeskarphet altså, og har så smått begynt å notere meg hva som ikke er bra. Jeg likte godt bilde nummer to.

 

De er blendet masse ned, f/11 og f/16 tror jeg det var. Exif er i filene. På f/4 blir det så tynt at jeg har problemer med å forstå hva jeg kan ta bilder av. Kanskje en linjal kunne vært noe.. Også blir nærgrensa veldig mye nærmere om jeg fokuserer helt inn.

Lenke til kommentar

Fine biler Teddy! Og Bibow, det ble veldig bra med plasseringen i bildet ditt. En glitrende komposisjon.

 

HelenaN, du får frem en trykkende og ruvende stemning som nesten asosieres med senhøst. Vignetteringen forsterker dette veldig. Tror det midterste er favoritt for meg. Jeg liker refleksjonene, og du er jo slettes ikke dårlig på å se detaljene i motivene dine.

Lenke til kommentar

Noen ganger må bare solnedganger foreviges...

 

Fra Hvervenbukta, Oslo, en kveld i forrige uke.

 

attachicon.gifDSCF3036pssmall.jpg

 

attachicon.gifDSCF3044pssmall.jpg

 

attachicon.gifDSCF3048pssmall2.jpg

 

attachicon.gifDSCF3061pssmall.jpg

 

Fujifilm X100, Jpeg, ikke gjort noe med farger.

 

Her kan jeg ikke se noen grunn til å tukle med fargene heller. Good call!

 

The gate to heaven.

 

attachicon.gifP1020912.jpg

 

Liker idéen godt. Hadde vært spennende å sett denne versjonen i stående, så hele toppen av porten kom med, og kanskje også kirketårnet midt i "mønet" på porten. Er det en hageslange som går inn gjennom porten?

Lenke til kommentar

 

 

The gate to heaven.

 

attachicon.gifP1020912.jpg

 

Liker idéen godt. Hadde vært spennende å sett denne versjonen i stående, så hele toppen av porten kom med, og kanskje også kirketårnet midt i "mønet" på porten. Er det en hageslange som går inn gjennom porten?

 

Tok kun dette bildet i høyde liggende format, kirka er ute på en øy så det blir nok en stund til jeg drar tilbake dit :)

Tror det var en strømledning som gikk gjennom porten.

Takk for kommentar :)

Endret av Døgnvill
Lenke til kommentar

Fine bilder Tomsi. Sporty gjort av madammen både å la seg klippe som sympatisør og det å la deg legge ut bilder av henne. Min er mer striks på det, og i det hele tatt å sikte på henne med et ladd kamera. Da blir hun skremmende lik Helga i Alló Alló...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...