Gå til innhold

[Løst] Vannkjøling hjelp


hansi45101

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Update

 

Ser ut som temperaturen har steget nok engang. Når jeg spiller spill som f.eks Warface eller BF4, så ligger viftefarten på 100% hele tiden og temperaturen ligger på 92-93 grader. Idle ligger den på 50-55. Foreløpig kunne jeg nesten hatt stock kjøleren, untenom lydnivået som er relativt lav( til og med på 100%).

 

Vurdere å ta fra og sette sammen hele greia engang, selv om det tar ganske lang tid. Visst d enda er såørsmål om vram temp, så skal jeg finne se på deg også ( men vet ikke om det gjelder når de andre tempene er så dårlige).

 

ps: jeg har prøvd å sette AMD overdrive(eller hva d heter) til at temperaturen er lavere enn 95, satt den til 80%. Resultatet ble 100% viftefart og mhz lå ikke engang på 1000mhz, lå rundt 900

Endret av hansi45101
Lenke til kommentar

Gjorde mye endringer i pcen, flyttet radiatoren til en av topp plassene i kabinetted (corsair 650d) strammet skruene og satt inn en push-pull konfigurasjon isteden for bare push, nå ligger temperaturen på 100% load med 100% viftefart, (samme som forgje update) på 65-66 grader

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...