Ajaxxo Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Må alle deltakerne være norske? Har et team med 3 svenske og 2 norske.
Erlend Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Det er visst slik at minst 60% av laget må være norsk.
Eradicon Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 Er det bare jeg som ikke finner turneringsoppsettet? Hvordan fungerer kvalifiseringen? Spiller hvert lag bare én kamp mot tilfeldig motstand?
Sanchez_ Skrevet 8. mai 2014 Skrevet 8. mai 2014 Vil matchene streames på twitch? http://twitch.tv/gamermagtv kommer til å streame endel.
sfdgsdfgdfdsgsgdgf Skrevet 9. mai 2014 Skrevet 9. mai 2014 hvilken maps blir det gjennom turneringen?
Sanchez_ Skrevet 9. mai 2014 Skrevet 9. mai 2014 hvilken maps blir det gjennom turneringen? Standard 5.
flabbert Skrevet 18. mai 2014 Forfatter Skrevet 18. mai 2014 gruppene ble satt opp av meg en hel del random, men prøvde å holde de så jevne som mulig
Simsy Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 "Ikke forvent at folk kan spill på en lørdag" - Kan du forklare meg flabbert? ^^
Sharky- Skrevet 8. juni 2014 Skrevet 8. juni 2014 Vil bare nevne at vi i Gamermag gjerne vil caste så mange kamper som overhodet mulig. Det er vanskelig for oss å kommentere kamper, når ikke alle kamper blir oppført under "kommende kamper" her på gamer.no Det hadde vært fint om lag kunne tatt kontakt med meg hvis dere vil at vi skal kommentere kampene deres. Vi kommenterer kamper hvis vi har folk online og har tid. Så ikke nøl med å ta kontakt! Kontaktinformasjon: Steam: Luffi122 mIRC: gamermag|Sharky (du finner meg på #gamermag eller #go.zoctai) skype: andrenyberg Vennlig Hilsen, Andrè "Sharky" Nyberg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå