Gå til innhold

4995,- for Samsung Ativ 9 Ultrabook ,Core i5 IB , 128 GB SSD,13.3" Full HD.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man ikke trenger siste generasjon CPU/GPU, så er dette mye for pengene og en fin maskin, og et mye bedre kjøp enn ativ book "lite" som de normat sett selger til denne prisen.

Skrevet

Hehe jeg kjøpte denne i dag. Tror du ikke det var kø kl 10:00 når de åpna, det hadde jeg ikke trodd i det hele tatt. Folk begynnte å jogge til data avdelingen, bra man fikk tak i en for prisen er knallbra.

Skrevet

Jeg var på Elkjøp Steinkjer, men regner med at de fleste butikker kun har 2 eller 3 eksemplarer til den prisen. Ble et lite kappløp mot butikken i det kjøpesenteret åpnet, men var heldigvis først ute, så sikret meg den første PCen. Den andre var en butikk-demo, så er glad jeg kom først. Synes litt synd på tredjemann (som forøvrig ble rimelig sint), men det er som de sier - førstemann til mølla.

Skrevet

Kjøpte denne for 7000 kroner på tilsvarende tilbud for et år siden. Enormt god PC som knuser MacBook Air på alt bortsett fra batteritid. Til 5000 kroner hadde jeg kjøpt hele sortimentet, og fordelt på familien. :)

Skrevet

Liker PC-en veldig godt, eneste jeg har å si noe på er at tastaturet er ikke helt min smak (for lite opphøyde taster) og veldig lav lyd i høyttalere. Hvordan er lyden på deres PC-er?

Skrevet

Liker PC-en veldig godt, eneste jeg har å si noe på er at tastaturet er ikke helt min smak (for lite opphøyde taster) og veldig lav lyd i høyttalere. Hvordan er lyden på deres PC-er?

Liker også PC-en veldig godt så langt. Må si meg enig i at tastaturet ikke er det beste å skrive på, men funker OK. Lyden synes jeg er kurant til å være ultrabook. Har ikke så mye å sammenligne med, men i forhold til min kjærestes Fujitsu Lifebook UH552 synes jeg lyden er helt grei. Forventer uansett ikke så mye på den kanten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...