Gå til innhold

deksel-handel.no - Is it a scam?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en laptop adapter fra dem fordi min virker ikke lenger. Etter to uker det fortsatt ikke har kommet. Jeg sendte et par e-poster til sin kontaktadresse og jeg fikk de samme to svar på engelsk. Den paypal betalingen ble utstedt til noen fra Kina.

 

 

Jeg er opprørt, men jeg fortsatt finne denne engelske morsomt. Denne er de 2 e-poster.

 

 

Sir / Madam, Hello:
Thanks for your order.
I had shipping to you.
Post Office delivery is relatively slow,I hope you Patient wait for it. thank you for forgiveness.

 

 

Jeg vil vente et par dager til, og da vil jeg prøve å få pengene tilbake med PayPal. Hvis de leverer til slutt vil jeg holde denne tråden oppdatert. Men ellers, tror jeg ikke det er trygt å kjøpe noe fra dem.

 

 

Edit: Pakken er i posten etter 2 uker, men det er stengt na. Jeg var så bekymret fordi jeg ikke kunne finne noe om dette nettstedet før etter at jeg hadde gjort bestillingen. Mangelen på kommunikasjon også hjalp ikke. Neste gang vet jeg.

Endret av André90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på om det er scam eller et dårlig forsøk med dropshipping...

Når man ser nettsidene ser det ut som scam fordi det er ingen kontaktinfo utenom en mailadresse og en "om-oss"-side som ser ut som er kopiert fra en konkurerende nettside (Hos inCover finner du tilbehør til Apple, HTC...). Men domene er iflg. whois-oppslag registrert på firma NetHut & Deposit IT v/Knutsen med org. nr 980091724. Man kan jo ta kontakt med han som driver dette firmaet og høre...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...