Gå til innhold

– Slik kan iPhone 6 se ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har mine tvil på at de vil gjøre de nye iPhonene MER lik iPod og iPhone 5C.

Er igrunn utrolig lei av konsept-bilder på iPhone.

Ingen har noensinne vært i nærheten, siden de alltid er kliss like den forrige generasjonen.

Like kjedelig og tafatt.

Skjønner forsåvidt at de ikke vil prøve på noe nytt da fans kjøper de, uansett hvor like de er og hvor liten forskjellen er fra den forrige generasjonen.

Lenke til kommentar

Har mine tvil på at de vil gjøre de nye iPhonene MER lik iPod og iPhone 5C.

Er igrunn utrolig lei av konsept-bilder på iPhone.

Ingen har noensinne vært i nærheten, siden de alltid er kliss like den forrige generasjonen.

Like kjedelig og tafatt.

Skjønner forsåvidt at de ikke vil prøve på noe nytt da fans kjøper de, uansett hvor like de er og hvor liten forskjellen er fra den forrige generasjonen.

 

Kan man ikke bare droppe disse artiklene, dette er jo selve definisjonen på agurknytt og annet fjas. Når det er under en måned til lansering, da begynner det gjerne å dukke opp et par halv dårlige bilder fra produksjonslinja osv, disse bildene har en tendens til å stemme overens med virkeligheten. Inntil da så kan jo hvem som helst synse så mye de bare vil og i 100% av tilfellene så er alt som kommer om fullstendig skivebom.

 

Det at diverse produsenter av beskyttendedeksel liksom har designet beskyttelse til iPhone 6 som passer denne passformen holder ikke mål, iPhone 6 er ikke forventet før tidligst i Juli / August, trolig September / Oktober og allerede nå skal liksom disse produsentene ha startet sin produksjon og fått fremvist prototyper osv..? Det er bare tullprat, hvert eneste år skjer akkurat det samme, disse produsentene nærmest gjetter seg frem etter eget godt befinnende og de første produktene de har ute i butikkene passer gjerne ikke telefonen bra i det hele tatt så man må vente på neste runde med modeller som kommer et par uker etter lansering fordi de ikke fikk holdt i en eksakt modell før etter telefonen ble vist frem og lansert.

 

Hva tilsier at denne policyen skulle være forandret nå? Hvorfor skulle disse produsentene vite hvordan iPhone 6 kommer til å se ut flere måneder før en lansering når de normalt må vente på lanseringen som alle andre? Alt dette her er bare villfantasi og har ingenting i en artikkel å gjøre så fremt til man ikke heter MacRUMORS.com, de har på en måte sitt på det tørre ved å skrive om fjas som dette her.

Endret av RamGuy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Endelig en designendring!

 

Jaha? Du har skjønt at dette er konseptbilder?

Ja jeg har skjønt det

Jeg er bare så lei av klossformen på iPhone

Åja, sånn sett. Kom ikke helt tydelig frem at det var det du siktet til, så beklager den fordomsfulle kommentaren min :)

 

Forsåvidt enig med deg, men syns ikke den er mindre klossete bare fordi alle kanter er mer avrundet og myke. Men smak og behag - den ser fin ut!

 

God påske!

Lenke til kommentar

Ja, jeg tror nokk iphone 6 blir en desegnendrett iphonemobil.

 

Nå har Apple laget mobilmodellene sine i utgangspunktetet i samme design i snart 4 år nå. Så det begynner å bli på tide, å komme med noe nytt, som føles litt ekstra spesielt!

-designmessig.

 

I tillegg til ganske sannsynelig nytt design, så har jeg også hørt om att den nye året's model iphone (genrasjon 6) skal bli vanntett og få safirglass. Safirglass er på mange måter det mest eksklusive glasset man kan få, og det blir i dag veldig mye brukt i dyre armbondsur. Pga den gode robuste effekten, men også mest pga den ekstremt gode ripemotstanden glasset har, så kan du fks ripe glasset inntil en fjellvegg uten att det kommer noen riper i det! Og dessuten, så er glasset meget ''klart'' og pent å se på, og har i tilleg til det også en usedvanelig god anti-refleks effekt, slik att du kan bruke tellefonen ute i fullt sollys, uten nesten ingen tegn til reflekser i det hele tatt! Safirglass er selvfølgelig sterkere enn Korning sitt gorilla Glass 3. Korning korillaglass ble opprinnelig laget for att mobiler skulle få en litt billigere løsning å få ett litt mer robust glass på. (helt i starten så brukte mobiler helt vanelig ''basic'' vindusglass) Men de gikk altså til innkjøp av Korning sin løsning for å få ett bedere rykte og dermed bedere robusthet. Men når det er sagt, så slår ingenting safirglass. Det er i enklasse for seg. Det koster litt mer å produsere ja, men er helt gennialt. Tillegg til det, så vil nokk Apple som vanelig oppgradere litt på innmaten også. En litt bedere CPU-prosessor fks.

 

Selv i dag så synes jeg iphone tellefonene er meget pene. Men den nye gennerasjon 6 modellen vil nokk bli enda penere designmesig å se på. Med sitt slanke design, ser det ganske trolig ut att den blir lettere. Og med mere rundere kanter i hjørnene, (litt sonn som ipod), så vil den trolig ligge enda bedere i hånda. Noen har synes att de 4 siste iphonemodellene (som har vært helt like designmessig) har ligget litt stivt i hånda pga litt skarpe hjørner rundt kantene. Men med litt mere runde kanter rundt hjørnene, så ser det endelig ut til att Apple har tenkt til å gjøre noe med dette, og dermed øke komforten. Totalt sett: Ett mere lettere, tynnere penere og mer praktisk behagelig komfortrikt design oppi handa di.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...