Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på The Voice for ikke lenge sia... Hørte da en sang som kan minne om Ne-Yo, Mario, Chris Brown osv...

Tror jeg har fått med meg første del av refrenget; Your my Sexy girl, Your my holy world eller noe....

Noen som kjenner den igjen? :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Drar noen kjensel på musikken i bakgrunnen? Den ble spilt ved kampslutt i går for de av dere som var på Nadderud, og var 'step'-musikken på en av Maygays Step by Step-spilleautomater for sånn cirka ti år siden.

EDIT: Av denne typen, dersom det hjelper på hukommelsen. :)

xStep%20by%20step.jpg

Nadderud_slutt.mp3

Endret av johnj
Skrevet
Noen som vet hva den ene sangen i "Frida - Med hjertet i hånden" heter? Tror det er Return som synger. Kristian Valen sang den akkurat på TvNorge.

9567062[/snapback]

Den ene sangen Kristian Valen hadde var "Bye bye Johnny bye bye". Husker dessverre ikke sangen i "Frida - med hjertet i hånden". Håper det er rett...

Skrevet (endret)

Jeg så programmet, men husker ikke slike detaljer.

"Han gitaristen" var Ronny le Trekerø.

Hvis ikke det var en av hans sanger tror jeg du må finne klippet, kanskje på tv2 web-tv og lage et lydklipp til oss.

Endret av Ekko
Skrevet

En kompis kom med ett spm her nå, og jeg har ikke peil. Kopierer inn det han skrev:

Det er ei svensk dance/trance/energy låt som river noe helt sykt!

”Kom igjen, nu gjäller det! Ösa på, nu smäller det, 100 procent!” eller noe der omkring…

Det er IKKE Markoolio sin ”Rocka på” – men jeg aner ikke hvem det er…

Noen som vet??

Skrevet

går endel på radioen for tiden ... starter med at noen småbarn høres det ut som som snakker :p ( 13års alderen ) så er de med å synger osv.... litt hipp pop, går endel på jær radioen :p anyone ?

Skrevet

Noen som veit om det finnes noen måte å finne ut hvilke musikk som ble brukt i filmen "Tatt av Kvinnen"?

Det er en sang der, den glade positive countryrockelåta som spiller første gangen jeg-personen drar ut til øya med båt...

Noen som veit noe om det? :)

Skrevet (endret)
Noen som vet hva musikken i "La Mia" reklamen på Tv2 heter? Er en sang som gikk mye på radioen før..

9571888[/snapback]

Svart på før her inne, men Briskeby "Joe D`Allessandro"

Endret av Wipeout

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...