Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Egentlig ikke et spørsmål om "hva heter sange", men mer "hvor har jeg hørt denne sangen før". Tror det er intro til en serie eller noe.

 

 

Manhattan transfer - Down in Birdland

 

Refrenget begynner på ca 1.05 og varer til ca 1.40.

 

Hvor har jeg hørt dette riffet (uten sang) før? Ser for meg at det er er fra en TV-serie eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min lille hjernebry er:

Det var en dag jeg kjørte hjem fra jobben ca 1600 hvor noen spilte av en Stand up komedie, om en fyr som satt i bilen sin og ble kjeftet på av han bak.

Den var virkelig vittig :dribble:

 

Siden jeg har hukommelse som en teflonpanne så husker jeg ikke hva han fyren het eller hvor stand upen var fra?

 

Vennligst hjelp meg litt.. Jeg bare må finne den å be noen kompiser høre på den.

 

-- bah.. =( trur det var på 99.3 (Oslo) ikke her. beklager bryet.

Endret av tudelidei
Lenke til kommentar
Min lille hjernebry er:

Det var en dag jeg kjørte hjem fra jobben ca 1600 hvor noen spilte av en Stand up komedie, om en fyr som satt i bilen sin og ble kjeftet på av han bak.

Den var virkelig vittig  :dribble:

 

Siden jeg har hukommelse som en teflonpanne så husker jeg ikke hva han fyren het eller hvor stand upen var fra?

 

Vennligst hjelp meg litt.. Jeg bare må finne den å be noen kompiser høre på den.

 

-- bah.. =( trur det var på 99.3 (Oslo)  ikke her. beklager bryet.

9172360[/snapback]

Det kan ikke være Pablo Fransisco?

 

;)

Lenke til kommentar
Egentlig ikke et spørsmål om "hva heter sange", men mer "hvor har jeg hørt denne sangen før". Tror det er intro til en serie eller noe.

 

 

Manhattan transfer - Down in Birdland

 

Refrenget begynner på ca 1.05 og varer til ca 1.40.

 

Hvor har jeg hørt dette riffet (uten sang) før? Ser for meg at det er er fra en TV-serie eller noe lignende.

9171242[/snapback]

Step by step?

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som ofte er i trailere. Litt sånn mørk dududu låt :) Ganske bra, så jeg trenger den til en trailer!

9173391[/snapback]

Du må nok være med spesifikk enn som så. Hva med å fiske fram en trailer som bruker denne låta?

 

Jeg kan uansett prøve meg på vill gjetting: Clint Mansell - Lux Aeterna?

 

EDIT: Og jaggu hadde jeg ikke rett...

Endret av cun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...