Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter den nye remixen av "Dragostea din tei"?

 

"Drekka mer" eller "Alkhol" eller noe i den dur?

DozerBaBar - Drekka mer

 

 

ikke noen som vet de jeg har spørt etter flere ganger?........

 

- uc:undecover themet (trance/techno)

 

- den sangen som er i george of the jungle 2 der han fyren som spiller kort og synger. er noe country lignende greier

Lenke til kommentar

Big Brother 05: Hva heter sangen som de spilte (akkurat nå) i sekvensen hvor Denis fikk se "sin tid i huset"? De har spilt den ved andre anledninger også, men er ikke noe av de som har blitt nevnt her i tråden (tror jeg).

 

EDIT: noe av teksten høres ut som "hey boy, go? get your rocks off" eller noe i den duren...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Franck Pourcells Orchestra - "Daydream"

 

Litt usikker på stavemåten, da kildene skriver det forskjellig - se linker.

Skrevet av Raymond Vincent, med god inspirasjon fra Tchaikovskys "Svanesjøen".

http://www.nr.no/~joachim/Reklamemusikk_FAQ.txt

 

Fjellvettreglene - Severin Suveren -

    Sangtittel:  Daydream (men en del er rippa fra Svanesjøen)

    Fremført av:  Franc Pourcels orkester

    Skrevet av:  Raymond Vincent

    Utgitt:      Finnes på "Laterna Magica" (samle-CD med TV-musikk)

Lenke til kommentar

såg en reklame i går, sikkert pga det var 1 påskedag, men uanz så var det en gamling som sitter på kjøkkenet sitt, så ser han at det er visning i nabohuset, så tar han visningskiltet og setter det sånn at det er visning i han sitt hus, reklamen er for rødekors - besøksvenn noen som såg den reklamen, gikk på tv2 i går, hva heter den sangen? den er veldig kjent!

 

DooDee

Lenke til kommentar
såg en reklame i går, sikkert pga det var 1 påskedag, men uanz så var det en gamling som sitter på kjøkkenet sitt, så ser han at det er visning i nabohuset, så tar han visningskiltet og setter det sånn at det er visning i han sitt hus, reklamen er for rødekors - besøksvenn noen som såg den reklamen, gikk på tv2 i går, hva heter den sangen? den er veldig kjent!

 

DooDee

"Streets of London", eller på norsk "En tur rundt i byen". Sistnevnte med Finn Kalvik. :)

Lenke til kommentar
Big Brother 05: Hva heter sangen som de spilte (akkurat nå) i sekvensen hvor Denis fikk se "sin tid i huset"? De har spilt den ved andre anledninger også, men er ikke noe av de som har blitt nevnt her i tråden (tror jeg).

 

EDIT: noe av teksten høres ut som "hey boy, go? get your rocks off" eller noe i den duren...

Primal Scream - Rocks?

 

EDIT:

Noen som vet hvem som har musikken på den nye Skoda reklamen?
Den med hun som heller vil kjøre en runde til enn å gå inn på sykehuset? I så fall: Frameless - I Try. :) Endret av johnj
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hvordan, men det har rotet seg litt blues og litt gammel-metal inn i et bootleg album jeg har fra SOAD.

Ekstremt mye tøft der. Hvis noen har skaffet seg "Free thinkers are dangerous (bootleg)"-albumet (fra ulovlig sted? :whistle: ), og har masse rar musikk gjemt inni der, vil jeg gjerne ha flest mulig låter listet opp.

 

Den ene sangen tror jeg heter "I got a spell on you", men jeg aner ikke hvem som spiller den =/

Lenke til kommentar
Big Brother 05: Hva heter sangen som de spilte (akkurat nå) i sekvensen hvor Denis fikk se "sin tid i huset"? De har spilt den ved andre anledninger også, men er ikke noe av de som har blitt nevnt her i tråden (tror jeg).

 

EDIT: noe av teksten høres ut som "hey boy, go? get your rocks off" eller noe i den duren...

Teddybears Sthlm - [Absolute Kidz 13 #10] Hey Boy [3:24]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...