Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, dette blir kanskje en nøtt:

 

I videoen - som jeg mener er helt eller delvis i sort/hvitt - er det en mann som spiller gitar (sittende på en seng?) og ei jente med lyst, kort hår (og en slags hatt?). Sangen er vel en slags duett idet begge synger. Den er litt rolig, melankolsk.

 

Edit: Jeg vil tippe at den er amerikansk. Videoen er filmet helt eller delvis inne i en leilighet. Jeg tror ikke det er noen egentlig handling i videoen. Den kan være fra 90-tallet eller 00-tallet.

 

Jøsses, ja dette var litt av en nøtt, gitt. Nei, sannelig om jeg vet hvilken sang dette er. Kanskje noen andre kan hjelpe deg?

Lenke til kommentar

Hva heter sangen som spilles i bakgrunnen etter 2:35 her?

 

http://www1.nrk.no/n...tv/klipp/630236

 

Mer av sangen kommer også etter 3:09.

 

Fikk ingen treff på Track ID.

Låtene de har brukt i programmet står listet opp i rulleteksten på slutten. Sangen du tenker på er

.

 

Ah! Takker så meget!

Tenkte selvfølgelig ikke på å sjekke rulleteksten. Var egentlig ikke klar over at de lista opp sangene i rulleteksten, selv om det egentlig er ganske logisk. :whistle:

Lenke til kommentar

Hva heter sangen som spilles i bakgrunnen etter 2:35 her?

 

http://www1.nrk.no/n...tv/klipp/630236

 

Mer av sangen kommer også etter 3:09.

 

Fikk ingen treff på Track ID.

Låtene de har brukt i programmet står listet opp i rulleteksten på slutten. Sangen du tenker på er

.

 

Ah! Takker så meget!

Tenkte selvfølgelig ikke på å sjekke rulleteksten. Var egentlig ikke klar over at de lista opp sangene i rulleteksten, selv om det egentlig er ganske logisk. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...