Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I starten av episoden "Murder Sings The Blues"(s03e07) av CSI: NY så spilles en remix av Missy Elliot - Lose control.

 

Noen som vet hvem som har laga remixen?

Ingen? De spiller noe fiolin eller noe i den.

 

En annen sang jeg leiter etter også...

Det er en bil reklame(husker ikke hvilket bil merke) som har gått på tv nylig.

Bilen er svart(eller en annen mørk farge) og den står stille under ett gatelys mens alt ustyret står skrivd med hvite streker ned til bilen. Rekalmen ender med at bilen kjører vekk og skriften "knuses".

Lenke til kommentar

Prøver å huske en gruppe med to unge menn (tror de var Norske) og de hadde en låt som var populær for noen år tilbake. I musikkvideoen så satt en av dem på piano (tror jeg da :p) og spilte - mulig han sang også, det husker jeg ikke. Anyways, han andre holdt på å arrangere et skoleskuespill/musikal med mange unger. På slutten av videoen står alle (inkl han som spiller på piano) og bukker og tar i mot applaus fra publikum. Irreterer meg grønn over at jeg ikke kan huske verken navnet på gruppa eller låta :p

 

 

Svar blir virkelig satt pris på :)

Lenke til kommentar
Prøver og komme på en sang fra Röyksopp, husker bare at den er noen år gammal og at i starten så er det stemme som er fiksa på som synger. Og mener at det var et lite smell i begynnelsen.

49percent ???

 

Noen som vet hva den sangen som elton john synger med en hip-hop-gruppe heter? mulig gruppa var eminem, men er ikke sikke på det heller.

Lenke til kommentar
Prøver og komme på en sang fra Röyksopp, husker bare at den er noen år gammal og at i starten så er det stemme som er fiksa på som synger. Og mener at det var et lite smell i begynnelsen.

49percent ???

 

Noen som vet hva den sangen som elton john synger med en hip-hop-gruppe heter? mulig gruppa var eminem, men er ikke sikke på det heller.

 

De synger sangen "Stan" sammen, han og Eminem.

 

Kilde: Wikipedia.

 

Prøver å huske en gruppe med to unge menn (tror de var Norske) og de hadde en låt som var populær for noen år tilbake. I musikkvideoen så satt en av dem på piano (tror jeg da :p) og spilte - mulig han sang også, det husker jeg ikke. Anyways, han andre holdt på å arrangere et skoleskuespill/musikal med mange unger. På slutten av videoen står alle (inkl han som spiller på piano) og bukker og tar i mot applaus fra publikum. Irreterer meg grønn over at jeg ikke kan huske verken navnet på gruppa eller låta :p

 

 

Svar blir virkelig satt pris på :)

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Leter etter en sang jeg hørte på Svisj for ikke så lenge siden, men husker ikke navne på sangen eller bandet. husker musikk videoen da. var en slags fest hvor alle hadde kledd seg ut, en var en blomst. så kom d en annen gjeng inn og så blir d mat krig og sånt men ei dame stikker av med han som har kledd seg ut som en blomst. var et norsk band.

 

håper dette hjalp:P

 

ingen som veit?:/

Jeg tror de sang noe som: Her kommer hat! i refrenget.

Lenke til kommentar
Husker bare musik videoen fra denne sangen. Det er en gutt som har ett byggesett til et glidefly som han setter sammen. Deretter går han ut og prøver det. Og så er det de 3 som sikkert er i bandet som synger som ser ned fra en sky tror jeg. De er forresten farget med sølv fra topp til tå.

 

Noen som husker denne?

 

Bump

Lenke til kommentar
Heisann!

Har spilt inn det jeg mener er melodien til en sang jeg gjerne vil vite navnet på:

http://tenkafe.com/div/Ukjent%20sang.mp3

Litt "Albert-Åberg"-feeling over den melodien. Hørte noen som spilte den på piano for ikke så lenge siden. Tror ikke det er tekst til. Noen som vet?

Bumper den.. Har liksom ingen anelse på hva det er, kanskje en (gammel) norsk folkevise?

Fleksnes?

Lenke til kommentar
Husker bare musik videoen fra denne sangen. Det er en gutt som har ett byggesett til et glidefly som han setter sammen. Deretter går han ut og prøver det. Og så er det de 3 som sikkert er i bandet som synger som ser ned fra en sky tror jeg. De er forresten farget med sølv fra topp til tå.

 

Noen som husker denne?

 

Bump

 

Stardust - Music Sounds Better With You (http://www.youtube.com/watch?v=4YCoSF-voHY)

Lenke til kommentar
Husker bare musik videoen fra denne sangen. Det er en gutt som har ett byggesett til et glidefly som han setter sammen. Deretter går han ut og prøver det. Og så er det de 3 som sikkert er i bandet som synger som ser ned fra en sky tror jeg. De er forresten farget med sølv fra topp til tå.

 

Noen som husker denne?

 

Bump

 

Stardust - Music Sounds Better With You (http://www.youtube.com/watch?v=4YCoSF-voHY)

 

Endelig. Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...