Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Så en reklame for Hydro i stad, hvor en liten jente satt på rommet sitt og spilte piano. Hun spilte en meget kjent sang, som jeg har hørt mange ganger før.

En klassisk sang, kun piano. Noen som vet hva den heter?

 

(Fra reklameserien hvor barna forestiller seg at et stort publikum følger med på det de gjør, for noen, ofte foreldrene forstyrrer, og alle sier "Hyyysj", eller "Bare litt til!". :!: )

 

Beethoven - Moonlight sonata

 

1. sats

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen kan hjelpe meg med en julesang og hvem som spiller den. Mary's Boy Child i en litt annerlede versjon. Den har et viss reggae feel med gebrokkent engelsk. Det er ikke Boney M versjonen....

 

 

"Listen hear the angels sing a new king born today, he well live forevermore because of christmas day" en klassisk julesang Mary's Boy Child men på deler av sangen er det bytte ut med

 

.....because of charisma day" og andre "feil" ting. En artig sang er det det noen som har peiling på hvem som fremfører denne?

Det er en mann som synger på "jamaica-engelsk" hvis man kan kalle noe for det.

 

Tipper på versjonen til Travellin' Strawberries fra The Julekalender ?

 

TAKK TAKK!! Skal sjekkes ut!

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg hørte en sang i sted, som jeg har hørt før mange ganger, av den typen som alle har hørt.

En trance sang, som de bruker på elixia sjølyst på xycling på morningen :p

 

Den er uten tekst, og jegfår umiddelbart følelsen av store åkere og åpent landskap.

Tenker også på sandstorm og calm before the storm av darude. Ligner også en hel del på "Ride me - NOW!" Lyden som brukes i sangen er samme som i calm before the storm, men en annen melodi, den lyden som "synger".

 

Melodien er veldig gjenkjennbar, og ligner ikke på noen andre egentlig.

Lenke til kommentar
Leter etter en sang, de synger "to the disco, on the dancefloor" er jente som synger. Er en trance sang, trur det er refrenget som lyder"to the disco" men ikke helt sikker!

Mener det var sånn typisk trance lys stemme på hu og.. Noen som veit hva den heter?

Hørte låta på CD, så vet ikke hvor gammel den er..

Ingen? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...