Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den her blir litt vanskelig å forklare tror jeg... Det er ei dame som stønner gjennom nesten hele sangen, tror det er tysk trance eller no. Hørtes hvertfall sånn ut de få gangene det var tale. Tror den er ganske ny.

hadde du ikke sagt at den var ganske ny ville jeg trodd det var "ixxel - orgasm", dvs første låta på enellerannen mixecd av dj jurgen fra 4-5 år tilbake.. (den første med et kvinnfolk på coveret mener jeg å huske)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så the O.C i dag, og der spilte de en phet sang på en sånn fest-ting. Lurte på om noen visste hva den het, det var nesten sånn stemme som er i Akon - Mr. Lonely, musikken var ganske kul også, noen som vet?

Skrevet
Så the O.C i dag, og der spilte de en phet sang på en sånn fest-ting. Lurte på om noen visste hva den het, det var nesten sånn stemme som er i Akon - Mr. Lonely, musikken var ganske kul også, noen som vet?

Kva episode?

Skrevet (endret)

Daft punk - technologic

Tipper det er den du mener.

The O.C. Musikk er KONGE!

PS. Den sangen blir pluttselig ikke så bra når alle de fine damene forsvinner... :p

Endret av King_mephisto
Skrevet

Hei.

Lurer på hva den nyeste sangen av 50cent & G unit heter.

Någe me In the future hette plata TROR jeg.

Går ofte på radioen nå ihvertfall....

Skrevet
Nyeste sangen og på en plate som heter noe sånt som In the future... :hmm:

50 Cent ga ut et album i 2002 som het "50 Cent Is The Future"

fant sangen, den het:

50 cent - hate it or love it remix (feat g-unit)

Digg sang =)

Skrevet

Alf Prøysen skrev Helene Harefrøken, en fryktelig fin sang. Men NOEN gjorde en enda finere cover av den! Inbiller meg at det var Lars Lillo Stenberg, men finner ingen info om det. Noen som kan bekrefte, avkrefte, hjelpe meg med hvem og eventuelt hvor jeg kan få tak i en versjon av coverlåta?

Vennlig hilsen

Christoffer Lorang Dahl

Skrevet
Hva heter sangen som er i fotballkampen i "Meet the Fockers"?

Det høres ut som originalen til "Natural Born Hippies - Get it on"...dessverre vet jeg ikke navnet på artisten. Noen andre som finner soundtracket? Jeg fant det ikke på IMDB...

Skrevet

Hei

trenger en sang

som vistnok ligger på lista for tia.

En del av refrenget:

"and so i fall into the ocean, singing out your name"

Noen liste-pop lyttere som aner hva denne

sangen heter og\ eller hvem som har skrevet den?

ble nettop irettesatt da jeg lagde en tråd om det :whistle::blush:

Skrevet

Jeg lurer på en sang :)

En mann synger "Pass the marihuana", og det er en slags reggae-beat. Har søkt på google, kanskje jeg bare skriver marihuana feil? :)

Skrevet
Jeg lurer på en sang :)

En mann synger "Pass the marihuana", og det er en slags reggae-beat. Har søkt på google, kanskje jeg bare skriver marihuana feil? :)

I tillegg til den jeg siterer så lurer jeg på en annen:

"I saw you dancin'...things will never be the sama again for sure, say yakida my love" elns :p Den er fra 90-tallet en gang...

Skrevet
"I saw you dancin'...things will never be the sama again for sure, say yakida my love" elns :p Den er fra 90-tallet en gang...

I Saw You Dancing

Artist: Yaki-Da

Album: I Saw You Dancing

Skrevet
"I saw you dancin'...things will never be the sama again for sure, say yakida my love" elns  :p  Den er fra 90-tallet en gang...

I Saw You Dancing

Artist: Yaki-Da

Album: I Saw You Dancing

Tusen takk :)

Skrevet
sanger kommer ikke ifra noen spesiel splass men synns den er fin, hører den på

radioen stadig og støtt, det er en rolig sang... refrenget låter noe som slikt: when i open my eyes i see the bright light..

noen som har peiling`?

Ikke akkurat som teksten du beskriver, men kan det være "Matchbox 20 - Bright lights"? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...