Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på hva sange i filmen tommys inferno heter, den som spilles når tommy ser seg selv i speilet etter å ha sloss med kompisen, den begynner "this is why i learned to fly" med en man som vokalist :)

 

Etter å ha brukt 2 min på imdb, fant jeg ut at det er Friko - Burglar Ballads ;)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva denne sangen heter?

 

Det er smurfestemme og refrenget går sånn:" Everybody do the hola ho"

 

Alvin and the Chipmunks - "The Chipmunk Christmas song" har en lignende frase i seg, men det er kanskje ikke den du er på jakt etter?

 

Nei det er en annen sang, har saumfart google men ikke funnet noe :hmm:

Lenke til kommentar

Gammel sang jeg digga som liten. Husker så og si ingenting. Den starter sånn ca sånn.. "det var fest oppi gata på lørdagskvelden" og det er det jeg husker.. sang med futt i, for jeg dansa og dansa. Husker kassetten var svart med hvit skrift, men det hjelper vel ikke stort. Jeg husker ikke hvor gammel jeg var når jeg begynte å høre på den, men det var ca i 1988-89, men det betyr jo ikke at sangen er laget da..

 

Noen som har peiling?? Hadde vært så morsomt å høre denne sangen igjen. Sikkert ikke like god nå lenger da men ;)

Endret av monirha
Lenke til kommentar

Noen som har veeeldig god hukommelse her? :p

 

Fikk denne sangen (mixen) av en kompis. Jeg vet det er mixet, men om de som har laget den har hentet ut en del av en annen låt. Den delen jeg tenker på begynner ca 02:45 og slutter ca 03:20.

 

Takker for svar.

 

Kan man legge ut en låt her? Den het ihvertfall Commodore/Amiga Medley 2

 

Mest sannsynlig er den hentet ut av spill, men tenkte hvis dem hadde lagt inn noe ekstra.

 

The Concert Program

 

Der fant jeg noen av de Commodore medlyene, og der står hvilket (spill?) de er hentet fra?

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...