Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva åpningsmelodien til barnetv-serien "Det suser i sivet"\"The wind in the willows" heter?

Sangen ble spilt under introen av episodene. Var alltid en dame som skulle fortelle en historie til noen barn, og når hun begynte å fortelle kom sangen\melodien, og fortellingen om moldvarpen, frosken osv. begynte.

Sangen har rolig piano spilling i seg og en dame som synger...! Mener å huske Sissel Kyrkjebø har sunget den, men jeg kan godt ta HELT feil... Damen som synger i sangen har hvertfall Kyrkjebø-ish stemme...!

 

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Leter etter en sang i sjangren "Dance". Det er en kvinnelig sanger, men kan svært lite av sangen.

 

Refrenget er "<et eller annet> Na-na-na-na-na, <et eller annet> na-na-na-na-na...osv.."

 

Synd at jeg ikke kan mer, men håper på noen forslag.

 

Edit: ATC - Around the World (takk Søppelsveitt) :)

Endret av Ssttiiaann
Lenke til kommentar
Hei!

Leter etter en sang i sjangren "Dance". Det er en kvinnelig sanger, men kan svært lite av sangen.

 

Refrenget er "<et eller annet> Na-na-na-na-na, <et eller annet> na-na-na-na-na...osv.."

 

Synd at jeg ikke kan mer, men håper på noen forslag.

 

Den beskrivelsen dekker vel alt i sjangeren fra 90-tallet, eller er den av nyere dato?

 

ATC - "Around the world" ?

Lenke til kommentar
Hei!

Leter etter en sang i sjangren "Dance". Det er en kvinnelig sanger, men kan svært lite av sangen.

 

Refrenget er "<et eller annet> Na-na-na-na-na, <et eller annet> na-na-na-na-na...osv.."

 

Synd at jeg ikke kan mer, men håper på noen forslag.

 

Den beskrivelsen dekker vel alt i sjangeren fra 90-tallet, eller er den av nyere dato?

 

ATC - "Around the world" ?

 

Ja, DEN var det! :!: Tusen takk Søppelsveitt :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei:)

Fant igjen en gammel kassettspiller i helgen og fant en låt jeg ikke vet navnet på eller artisten, og den dukker heller ikke opp når jeg googler den=/

 

Den går noe lignende som dette:

Life must go on, sometimes it's not so easy believing that life must go on

 

Virker mest sannsynlig at den heter life must go on, men finner den ingen steder med det navnet.. høres ut som om den er fra 80- eller 90-tallet..

 

Noen som vet hvilken sang det er, eller bare har noen forslag??:)

 

Ingen??

Lenke til kommentar
Hei:)

Fant igjen en gammel kassettspiller i helgen og fant en låt jeg ikke vet navnet på eller artisten, og den dukker heller ikke opp når jeg googler den=/

 

Den går noe lignende som dette:

Life must go on, sometimes it's not so easy believing that life must go on

 

Virker mest sannsynlig at den heter life must go on, men finner den ingen steder med det navnet.. høres ut som om den er fra 80- eller 90-tallet..

 

Noen som vet hvilken sang det er, eller bare har noen forslag??:)

 

Ingen??

 

 

Queen "radio Ga-Ga"?

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radion i dag. Mener de synger noe a la dette:

 

"spin babe(?) on the top of my ...(?)" Noe i den dur.

 

Er forøvrig en dame som synger, også er det en man som rapper innimellom..

Hadde vært hygggelig om noen kunne hjulpet meg med denne :)

 

Mvh PF

Timbaland feat. Keri Hilson & Nicole Scherzinger - "Scream"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...