Gå til innhold

Slik funker spill-tredemøllen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo unektelig et kult produkt. Det er jo heller ingen hemmelighet at nordmenn sitter for mye, så det burde jo være et marked for dingser som dette.

  • Liker 3
Skrevet

Ser ganske kult ut, håper det ikke er en gimmick man går lei etter 4-5 timer.

 

Selvsagt må de fikse slik at gæveret peker i den retningen du holder det, og ikke i den retningen du ser slik som på videoen. Det jeg derimot savner av gun-controllers i spill er å få recoil/kickback av gunnern, det gjør opplevelsen så utrolig mye bedre.

  • Liker 1
Skrevet

Ser ganske kult ut, håper det ikke er en gimmick man går lei etter 4-5 timer.

 

Selvsagt må de fikse slik at gæveret peker i den retningen du holder det, og ikke i den retningen du ser slik som på videoen. Det jeg derimot savner av gun-controllers i spill er å få recoil/kickback av gunnern, det gjør opplevelsen så utrolig mye bedre.

 

Vil anta at det fikses med spill som er lagd for bruk med dette. Spill som ikke er utviklet med dette i tanken blir litt annerledes.

Skrevet (endret)

 

Ser ganske kult ut, håper det ikke er en gimmick man går lei etter 4-5 timer.

 

Selvsagt må de fikse slik at gæveret peker i den retningen du holder det, og ikke i den retningen du ser slik som på videoen. Det jeg derimot savner av gun-controllers i spill er å få recoil/kickback av gunnern, det gjør opplevelsen så utrolig mye bedre.

Vil anta at det fikses med spill som er lagd for bruk med dette. Spill som ikke er utviklet med dette i tanken blir litt annerledes.

 

 

Jepp, men spørsmålet blir jo om vi faktisk vil få noen bra spill med dette. Bare å se på Move controllerne til PS3, fantastiske greier som kunne revolusjonert rollespill(og ihvertfall VR spill), men har kun et få antall bra titler det fungerer bra med, de store titlene har bare lagt det inn som ekstra støtte og det er egentlig bare mer enn gimmick enn hva det gjør nytte for seg.

 

Jeg er redd det kan skje med Virtuix også, endel spill som får ekstra støtte for det men implementeringen blir aldri god nok. Til slutt gidder du ikke å løpe og tar heller tilbake kontrollern i hånda med ræva tilbake i sofaen.

Endret av MrLG
Skrevet

Skal nok snuses på når jeg omsider flytter inn i en leilighet med plass til mancave. Håper inderlig det da vil eksistere en skytekontroller som man bruker for aim, med justerbar kickback alt etter hva våpen man bruker. 12g hagle er tross alt ikke det samme som et .22 pillestol som ikke er det samme som en 5.56 SCAR :p

 

Gleder meg til å trimme og game på likt, begge deler er gøy men sammen må det garantert bli eksponensielt bedre!

Skrevet

 

 

Ser ganske kult ut, håper det ikke er en gimmick man går lei etter 4-5 timer.

 

Selvsagt må de fikse slik at gæveret peker i den retningen du holder det, og ikke i den retningen du ser slik som på videoen. Det jeg derimot savner av gun-controllers i spill er å få recoil/kickback av gunnern, det gjør opplevelsen så utrolig mye bedre.

Vil anta at det fikses med spill som er lagd for bruk med dette. Spill som ikke er utviklet med dette i tanken blir litt annerledes.

 

 

Jepp, men spørsmålet blir jo om vi faktisk vil få noen bra spill med dette. Bare å se på Move controllerne til PS3, fantastiske greier som kunne revolusjonert rollespill(og ihvertfall VR spill), men har kun et få antall bra titler det fungerer bra med, de store titlene har bare lagt det inn som ekstra støtte og det er egentlig bare mer enn gimmick enn hva det gjør nytte for seg.

 

Jeg er redd det kan skje med Virtuix også, endel spill som får ekstra støtte for det men implementeringen blir aldri god nok. Til slutt gidder du ikke å løpe og tar heller tilbake kontrollern i hånda med ræva tilbake i sofaen.

 

 

Enig der, var veldig gira for move når det kom. Så for meg mange kule spill med stilige funksjoner.

Kom aldri, vare et par titler de lagde som skulle være top titler, men det ble aldri noen hit. Dårlig gameplay som vilte alt på litt vifting innimellom.

 

Første jeg tenkte når jeg så Omni for et par år siden var "Jess, nå kan jeg få litt trim mens jeg løper igjennom dayz mod" :D

Skrevet

Tror dette blir et produkt som ser kult ut på film, men ender opp med at ingen vil ha det.

 

Synd at selskapet er avhengig av annet firma for at det skal gå rundt.. (Occolus Rift\Facebook).

 

 

Vi får se, kanskje det blir bra.. :)

Skrevet

Hva med hopping og dukking?

 

Begge deler fungerer fint (for visse definisjoner av fint). Det er et par hakk verre med kryping :roll:

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...