brennj Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hei! Har ett spørsmål angående understellsnummeret på en bil. Alle tallene stemmer overens med de som står i vognkortet, men når vi kommer til siste tallet er det en 0-tall som står i vognkortet, men ikke på understellet! Med andre ord; det er et nummer mer i vognkortet enn det som er trykt inni rammen på bilen. Er dette et problem? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Mener å huske jeg hadde det samme på vår forrige bil, en Opel. Intet problem med det iallfall. Lenke til kommentar
brennj Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Mener å huske jeg hadde det samme på vår forrige bil, en Opel. Intet problem med det iallfall. Ok, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Det er mange biler der ute med feil i nummeret.. Jeg har eid to biler der deler av nummeret har vært feil (feil produsentid), og eier fortsatt et kjøretøy med feil i nummer. Den ene fikk jeg ordnet det på ved å henvende meg til trafikkstasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå