Gå til innhold

Trenger hjelp til å teste en nettside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr D
Er beklageligvis nesten enig med deg....
Skulle nesten tro at eg drev kataloghai tjeneste fra "overfjorden"
Men self, om intensjonane er link donasjon, så er ikke eg intressert.

Ønsker kun kontakt med drivere av små firma rundt om i landet.
Som kan se på siden eg har å gi meg en "feedback " på den,
eller firma som trenger en nettside å ser en mulighet her

Lenke til kommentar

Men siden det er problematisk å ta kontakt, hadde det også hjulpet om dere kom med tilbake meldinger på hvilken utfordringer små og mellomstore firma har i forhold til promotering på internett,.
Regner med at dere som har skrevet svar på mine innlegg driver eller jobber i små/mellom store firma.

Så hadde satt pris på om dere kunne svare like aktivt på det ;)

Lenke til kommentar

Til å jobbe med en side for markedsføring/promotering er du urovekkende dårlig til det :)

 

Hva er det du er redd for? At noen stjeler koden? Konseptet?

 

Med mindre du gir noen tilgang til serveren bør ikke det første være ett problem. Og kun om du krever at folk signerer non-disclosure agreements kan du sikre deg mot det siste. Og da bør du helst gi noe igjen.

 

"What's in it for me?" er ett passende "ordtak" :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

NoMore,
Har beklageligvis aldri påstått at dette markedsføring stuffet er noe eg er god på. ( spesielt siden eg ikke deler link)
Men så er det ikke helt der eg er enda heller, nå er eg ute etter noen som kansje kan teste dette og muligens se potensialet som eg ser. samt nytte verdi for eget firma. Og Gi meg litt feedback på hva deres firma savner av funksjoner, slik at eg kan videre utvikle dette.

Neida, ingen ting er problem. har tilgang til alt du skriver om , men har brukt en del lapper til nå.
Så ser ingen grunn til at eg ikke kan være selektiv med hvem eg deler linken med.

Regner med at du har forståelse for dette?
Det betyr at eg forventer at dere som tar kontat ikke deler lenken på noe forum, da dette er mellom meg og hver enkelt bruker


Lenke til kommentar

Strengt tatt ber du folk om å gjøre en jobb for deg. Hva gir du i retur?

Som eg har gitt utrykk for tidligere, så tilbyr eg dei å bruke det eg holder på med ( som eg ikke har delt link til) Gratis, om noen av dere som driver firma ser noen nytte verdi av dette.Men ser der ikke nytten av dette... Så har dere beklageligvis kastet vekk noen minutter.....

Er ikke verre enn det.

 

Lenke til kommentar

Greit nok med gratis bruk, men når vi får så lite informasjon om hva dette er vil folk fremdeles vegre seg for å ta kontakt og potensielt kaste bort tiden sin for å hjelpe deg med å teste konseptet ditt.

 

Og særlig når du er ute etter en såpass snever brukergruppe som du er, vil du nok ha dårlige resultater når du i tillegg gjør det såpass vanskelig å komme i gang.

 

Med det sagt, er jeg "delvis" i brukergruppen din, tror jeg: Partner i en bitteliten familiebedrift som egentlig ikke har noe behov for å vokse riktig ennå (derfor "delvis"), og i tillegg er jeg lidenskapelig interessert i både webutvikling og markedsføring.

 

Om du tror vi kan hjelpe hverandre; for all del, ta kontakt.

Endret av Saft Suse
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Greit nok med gratis bruk, men når vi får så lite informasjon om hva dette er vil folk fremdeles vegre seg for å ta kontakt og potensielt kaste bort tiden sin for å hjelpe deg med å teste konseptet ditt.

 

Og særlig når du er ute etter en såpass snever brukergruppe som du er, vil du nok ha dårlige resultater når du i tillegg gjør det såpass vanskelig å komme i gang.

 

Med det sagt, er jeg er "delvis" i brukergruppen din, tror jeg: Partner i en bitteliten familiebedrift som egentlig ikke har noe behov for å vokse riktig ennå (derfor "delvis"), og i tillegg er jeg lidenskapelig interessert i både webutvikling og markedsføring.

 

Om du tror vi kan hjelpe hverandre; for all del, ta kontakt.

Kan du gi meg litt mer info ang "firmaet" hva driver dere med, skal slippe å oppgi firma navn men gjerne litt mer info på hva dere driver med/ leverer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...