Gå til innhold

Trenger hjelp til å teste en nettside


Anbefalte innlegg

Hei
Trenger litt hjelp til å teste en nettside eg har jobbet med nå i litt over 1 år.
Ønsker at dere som driver små/mellom store firma tar kontakt.
Dette koster selvfølgelig ingen ting.
Eg er kun ute etter "bruker erfaringer/ noen nøytrale" som kan gi meg en feedback på at eg er på rett vei ;)

Send meg PM .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

 

Send meg gjerne lenke, driver nettbutikk med mange kunder.

Har postet miitt mob nummer, ta kontakt om du har mulighet.

Siden detter er "som " en beta test , ønsker eg å være litt selektiv på hvor og hvem som får "link" til siden

 

Beklager, ringer ikke fremmede. Men du er velkommen til å droppe en link på pm.

Lenke til kommentar

 

 

Send meg gjerne lenke, driver nettbutikk med mange kunder.

Har postet miitt mob nummer, ta kontakt om du har mulighet.

Siden detter er "som " en beta test , ønsker eg å være litt selektiv på hvor og hvem som får "link" til siden

 

Beklager, ringer ikke fremmede. Men du er velkommen til å droppe en link på pm.

 

Beklager men har jobbet med dette i over 1 år, så har desverre ikke mulighet til å "droppe on link"

til alle, om du er intressert så tar du kontakt, dette er ikke noe som koster deg noe. å driver du et firma som selger lokalt/ lokal kundekrets, så er det bare å ta kontakt. Fremmed eller ikke fremmed ;)

Lenke til kommentar

Du forteller ingenting om hva nettsiden din kan gjøre enkelt for bedriftseierne du forsøker å komme i kontakt med. Sjansen for at noen ønsker å ringe deg for en intetsigende prat er minimal. Tenk på hvordan du fremstår på forumet.

Takker for "Feedback"

Ser den, men mener selv at beskrivelsen forteller sitt.

Som tidligere forklart er dette en nettside som er "vinklet" mot små/mellom store firma" som selger lokalt.

 

Siden eg har jobbet så lenge med dette ønsker eg å være litt selektiv med hvem som får lenke, samt at dette ikke er en side som er "published/promoted" enda. Siden er laget/programmert fra Scratch

 

Så håper at dere har forståelsa for at eg ønsker å vite litt om dere eg viser dette til..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Du forteller ingenting om hva nettsiden din kan gjøre enkelt for bedriftseierne du forsøker å komme i kontakt med. Sjansen for at noen ønsker å ringe deg for en intetsigende prat er minimal. Tenk på hvordan du fremstår på forumet.

Takker for "Feedback"

Ser den, men mener selv at beskrivelsen forteller sitt.

Som tidligere forklart er dette en nettside som er "vinklet" mot små/mellom store firma" som selger lokalt.

 

Siden eg har jobbet så lenge med dette ønsker eg å være litt selektiv med hvem som får lenke, samt at dette ikke er en side som er "published/promoted" enda. Siden er laget/programmert fra Scratch

 

Så håper at dere har forståelsa for at eg ønsker å vite litt om dere eg viser dette til..

 

Egentlig ikke :p Du er på internett...

Lenke til kommentar

Beklageligvis, så føler eg at det er dere som skal komme med tilbake meldingen om at dette er noe dere kan bruke/ser verdien av. Det er derfor eg legger dette ut her, da eg ønsker tilbake meldinger fra brukere ang siden.

Å som eg skriver så tilbyr eg gratis bruk om du skulle synest dette var noe.
Om det ikke passer deg, så¨har du beklageligvis kastet vekk noen minutter......
Men det er helt frivillig, å gratis. å driver du ikke firma/ selger lokalt. så passer dette ikke for deg ;)

Lenke til kommentar

Om noe er uklart så kan du sende meg en PM med hva du driver med/ litt info om deg selv, ikke noe krav om at du må ringe. Men seriøst/ikke seriøst, det får være opp til hver enkelt å finne ut når dei vet hva dette er snakk om.

Beklagelig vis så er det slik at når du jobber med noe som "nytt", så ønsker du å holde korta mest mulig tett, samtidig som du også ønsker tilbakemeldinger fra nøytrale brukere.
Å ja det er ikke lett, men kan jo si så mye er at siden er beregnet for å gi små firma en plattform der dei kan promotere seg, på en god måte

Til Mr D
Nei, men eg skriver dette slik at det ikke skal være noen tvil.

Da min personlige erfaring er at ting koster, selv om det er beta eller ikke

Ønsker også å ha med dei som liker dette som " gratis passasjerer" om det er av interresse for det enkelte firma.
Derfor ønsket eg å spesifisere dette.

Men om noen ønsker å betale.... JIPPI :)

Lenke til kommentar

Der har vi nesten alt vi ber om av informasjon. "Å ja det er ikke lett, men kan jo si så mye er at siden er beregnet for å gi små firma en plattform der dei kan promotere seg, på en god måte".

 

Er det snakk om promotering på internett, eller via annet medium? Om du kommer med noe informasjon om det så tror jeg kanskje folk kan være interessert i å ta kontakt med deg :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...