Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trekkmerker eller striae, er en form for arrdannelse i lærhuden som et resultat av at huden er strukket mer enn den tåler

Dvs, huden er strukket, jeg regner med fedme gjør at huden strekker seg mer, men å sjekke hvor feit du er da er jo ikke noe stress, greier du ikke se det så sleng ut et bilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

strekkmerker.no

 

Poenget er at jeg selv ikke tror jeg er feit,..kanskje litt lubben, og synes derfor det er litt "rart" jeg har det

 

Ut i fra bildet (som forsåvidt var særdeles dårlig til formålet) er du ikke feit, kanskje du er litt lubben, det er ikke lett å bedømme ut i fra jakka.

Lenke til kommentar

Er noe med den jakka... Frister farlig mye og gå helt off topic og diskutere jakker, men de allmektige er ikke så glad i sånt...

 

Kan jeg få spørre hvor strekkmerkene er?

Ja, den jakka er litt sånn awesome :dribble:

Ehhee,..de er på rumpa, og bittelitt på innersiden av lårene (er ikke sikker på om andre ser det siden de på lårene ikke synes så godt, men gruer meg litt til sommeren sånnsett)

Lenke til kommentar

 

Er noe med den jakka... Frister farlig mye og gå helt off topic og diskutere jakker, men de allmektige er ikke så glad i sånt...

 

Kan jeg få spørre hvor strekkmerkene er?

Ja, den jakka er litt sånn awesome :dribble:

Ehhee,..de er på rumpa, og bittelitt på innersiden av lårene (er ikke sikker på om andre ser det siden de på lårene ikke synes så godt, men gruer meg litt til sommeren sånnsett)

 

Med den antakelsen at du er rundt 18 vil det være helt normalt med strekkmerker, i og med at du vokser.

jeg hadde strekkmerker på overarmene før, og nå noen små ved pondusen, kan ikke helt legge de siste der på voksemerker :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er noe med den jakka... Frister farlig mye og gå helt off topic og diskutere jakker, men de allmektige er ikke så glad i sånt...

 

Kan jeg få spørre hvor strekkmerkene er?

Ja, den jakka er litt sånn awesome :dribble:

Ehhee,..de er på rumpa, og bittelitt på innersiden av lårene (er ikke sikker på om andre ser det siden de på lårene ikke synes så godt, men gruer meg litt til sommeren sånnsett)

 

Med den antakelsen at du er rundt 18 vil det være helt normalt med strekkmerker, i og med at du vokser.

jeg hadde strekkmerker på overarmene før, og nå noen små ved pondusen, kan ikke helt legge de siste der på voksemerker :ph34r:

 

 

Oh, okei.

Um, pondusen? :eek:

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Oh, okei.

Um, pondusen? :eek:

 

øltønne, ølmage, polstra 6-pack, kjært navn mange navn.

Magen er litt større en den skulle ha vært, da jeg er litt for glad i mat, og litt for lat til å trene ;)

 

 

Mat er jo digg da :woot:

 

you see my problem? har forøvrig mista nesten 10 kilo på 6 mnd siden jeg flytta ut da... savner kjøleskap som er konstant fulle av mat...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Oh, okei.

Um, pondusen? :eek:

 

øltønne, ølmage, polstra 6-pack, kjært navn mange navn.

Magen er litt større en den skulle ha vært, da jeg er litt for glad i mat, og litt for lat til å trene ;)

 

 

Mat er jo digg da :woot:

 

you see my problem? har forøvrig mista nesten 10 kilo på 6 mnd siden jeg flytta ut da... savner kjøleskap som er konstant fulle av mat...

 

 

Jogg til butikken å kjøp mat.

spis maten

repeat

:tease:

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Oh, okei.

Um, pondusen? :eek:

 

øltønne, ølmage, polstra 6-pack, kjært navn mange navn.

Magen er litt større en den skulle ha vært, da jeg er litt for glad i mat, og litt for lat til å trene ;)

 

 

Mat er jo digg da :woot:

 

you see my problem? har forøvrig mista nesten 10 kilo på 6 mnd siden jeg flytta ut da... savner kjøleskap som er konstant fulle av mat...

 

 

Jogg til butikken å kjøp mat.

spis maten

repeat

:tease:

 

faen ta løsningsorienterte mennesker ;) må nå tenke på at jeg er LAT, og gjøre ting som er nødvendig og fornuftig er vansklig... men kan godt løpe etter en kamerat som var frekk i 5 min, eller slåss med en av mine brødre over helt idiotiske ting (klassikern var TVkanal)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, okei.

Um, pondusen? :eek:

 

øltønne, ølmage, polstra 6-pack, kjært navn mange navn.

Magen er litt større en den skulle ha vært, da jeg er litt for glad i mat, og litt for lat til å trene ;)

 

 

Mat er jo digg da :woot:

 

you see my problem? har forøvrig mista nesten 10 kilo på 6 mnd siden jeg flytta ut da... savner kjøleskap som er konstant fulle av mat...

 

 

Jogg til butikken å kjøp mat.

spis maten

repeat

:tease:

 

faen ta løsningsorienterte mennesker ;) må nå tenke på at jeg er LAT, og gjøre ting som er nødvendig og fornuftig er vansklig... men kan godt løpe etter en kamerat som var frekk i 5 min, eller slåss med en av mine brødre over helt idiotiske ting (klassikern var TVkanal)

 

 

Hahahha :grin2: så det vil egt si at du IKKE er flink til å spise siden det er fornuftig (du er nok ikke riktig smart :rofl: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...