Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

lillebror med feber


davidendvd

Anbefalte innlegg

Min lillebror på 10 år har feber sikra 39 grader. Han kastet opp 1 gang i natt. Jeg har vert veldig uheldig og drukket fra samme glass som han og jeg klarte og bruke tannbørsten hans. Er de mulig og være så dum? Så jeg bare lurer på om jeg kommer til og bli smittet? Hvor lang tid vil de gå før jeg blir syk? Har hørt at feber ikke er smittsomt men siden broren min selv ble smittet så blir jeg bekymret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke pakke det inn at du prøver å bli syk :)

 

Men, spørs hva som er galt med han, vanskelig å si men det er en sjans for at du klarer å bli syk ja.

Feber i seg selv er ikke smitsomt da det ikke er en sykdom. Feber en av kroppens måter å kvitte seg med sykdom, som kan være smitsom.

Tar vel ofte 1-3 dager, alt etter hva du kan ha dratt på deg, kan være lengre eller kortere...

 

Det er rett og slett bare å ta det som det kommer, vanskelig å si noe om du blir syk eller ikke, og evt. når...

Lenke til kommentar
Du trenger ikke pakke det inn at du prøver å bli syk :)

 

HAHA!ferska der! Grunnen er at jeg trenger litt fri fra skolen. Feber takler jeg som at jeg ikke er syk i det hele tatt. Skrev ikke at jeg ville bli syk med vilje fordi jeg vil ikke at folk skal tro at jeg har psykiske lidelser osv.. Takk for informasjon

Lenke til kommentar

 

Neida, men er vel det man får av å drikke av andres glass og bruke andres tannbørster :)

 

Om det er det som lillebroren har så...

 

 

 

Men, at du ikke har feber betyr ikke at du ikke blir syk, du kan altså bli syk. At lillebroren har feber betyr at han er syk. Om du blir syk eller ikke gjenstår å se, umulig å si...

Lenke til kommentar
Du trenger ikke pakke det inn at du prøver å bli syk :)

 

HAHA!ferska der! Grunnen er at jeg trenger litt fri fra skolen. Feber takler jeg som at jeg ikke er syk i det hele tatt. Skrev ikke at jeg ville bli syk med vilje fordi jeg vil ikke at folk skal tro at jeg har psykiske lidelser osv.. Takk for informasjon

skriv heller hvorfor du mener at du såkalt "trenger" fri fra skolen. Er det dame-problemer? mobbing?

 

 

Anonymous poster hash: 41bb2...3f5

Lenke til kommentar

 

Du trenger ikke pakke det inn at du prøver å bli syk :)

 

HAHA!ferska der! Grunnen er at jeg trenger litt fri fra skolen. Feber takler jeg som at jeg ikke er syk i det hele tatt. Skrev ikke at jeg ville bli syk med vilje fordi jeg vil ikke at folk skal tro at jeg har psykiske lidelser osv.. Takk for informasjon

skriv heller hvorfor du mener at du såkalt "trenger" fri fra skolen. Er det dame-problemer? mobbing?

 

Anonymous poster hash: 41bb2...3f5

 

Det er fordi dagene mine er veldig slitsomme. Er helt utslitt. Jeg må ha en unnskuldning for å få bli hjemme. er ganske desperat

Lenke til kommentar

 

 

Du trenger ikke pakke det inn at du prøver å bli syk :)

 

HAHA!ferska der! Grunnen er at jeg trenger litt fri fra skolen. Feber takler jeg som at jeg ikke er syk i det hele tatt. Skrev ikke at jeg ville bli syk med vilje fordi jeg vil ikke at folk skal tro at jeg har psykiske lidelser osv.. Takk for informasjon

skriv heller hvorfor du mener at du såkalt "trenger" fri fra skolen. Er det dame-problemer? mobbing?

 

Anonymous poster hash: 41bb2...3f5

 

Det er fordi dagene mine er veldig slitsomme. Er helt utslitt. Jeg må ha en unnskuldning for å få bli hjemme. er ganske desperat

 

 

si du har mensensmerter :green: ahahhahahahhhhaahahahhaha sågøysommankanfådet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...