Gå til innhold

Nå har det å hoppe over ting for gøy fått et navn.. UF


Hidden

Anbefalte innlegg

http://www.urbanfreeflow.com/UrbanFreeFlow...bangraffiti.htm

 

UrbanFreeflow

 

Tro det eller ei :D Jeg gjorde masse slikt da jeg var yngre, men nå er det altså en trend, og har fått et navn..

 

Jeg og kamerater elsket å klatre opp på høye tak ved hjelp av takrenna (opptil 3-4 etager) og løpe omkring, tårn, trær o.s.v., det var alltid interessant og spennende å se hvor vi kunne kutte omveiene.

 

UF virker å være ganske organisert, og bildene er bare fete, om jeg får si det slik. Det er en video der og!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir en blanding av braking og street skating.. eller.no ;)

Jeg med kamerater, har så langt tilbake som jeg kan huske hatt det gøy med dette.. ;) Er faktisk veldig morro hvis alle er med på det, og gira på det..! Fikk mitt første skateboard når jeg var 11 år (er 19 nuh), og når jeg begynte å få teken på det så ble det liksom "the next level" :-)

 

Også i snowboard er det jo absolutt å foretrekke å ta en tur inn i skauen på sia av f.eks en oppmerka "løype" hvis den oppmerka løypa er kjedelig noen hundre meter.. Tror ikke det finnes ett eneste ski/snowboard anlegg uten ett par uoffisielle "skauløyper" ;) Er jo forsåvidt samme prinsipp.

Man blir etterhvert bedre til å koordinere lange hopp, mestrer rare klatremetoder bedre(urban mountains :p), osv.. Trampoline skills kan man få bruk for :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...