Gå til innhold

Her er Nvidias nye GeForce-mobilskjermkort


Anbefalte innlegg

 

 

3.4Ghz er ikke nok nei, skulle gjerne sett de med 4930XM for at ikke CPU skal være en flaskehals i CPU avhengige spill som ARMA3 og Total War: Rome 2

 

 

Ahaa.. Da lærte jeg noe nytt. :) Visste ikke at CPU hadde så mye å si for spill som ARMA3. Det er et spill jeg blir å spille mye selv fremover. Er i en fase hvor jeg skal kjøpe meg en gaming-laptop, antageligvis en av Asus-laptopene med 880m.

Jeg ville ikke satset på en laptop for ARMA3 hvis du ønsker flyt og ikke powerpointpresentasjon. Det er helt grusomt krevende.

 

Og by the way, så du skrev noe om 8gb skjermkort lengre oppe. Jeg kan ikke se noen grunn til at du ønsker mer enn 4gb da du på laptophardware aldri vil være i stand til å makse ut dette i spill. Driver du med opencl/CUDA arbeid er saken en annen :)

 

 

 

Jeg bruker laptopen til å spille på når jeg er ute å reiser på jobb så da vil jeg kun ha det beste av det beste. Når jeg er hjemme bruker jeg den stasjonære PC'n til å spille :-)

 

Helt enig at 8GB er bare tull til en laptop, dette gjør 880M kortet unødvendig dyrt.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjanseløst at de nye ASUS G750-notebook-ene med GTX 880m kommer med den for lengst utgåtte VGA-porten men mangler DisplayPort. Man betaler ikke 18k for en notebook med VGA-port. I det heletatt viser VGA-port at produktet er lite gjennomtenkt.

Det er også på tide å kutte ut å levere maskiner med sekundær HDD. Lever med 256 eller 512 GB HDD til operativsystem og la brukerne kjøpe til sekundære disker selv. Medfølgende HDD er fordyrende og til bry for de som skal hive ut denne og sette inn en SSD på 1 TB, nå som prislappendisse er kommet under 4k.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjanseløst at de nye ASUS G750-notebook-ene med GTX 880m kommer med den for lengst utgåtte VGA-porten men mangler DisplayPort. Man betaler ikke 18k for en notebook med VGA-port. I det heletatt viser VGA-port at produktet er lite gjennomtenkt.

 

Det er også på tide å kutte ut å levere maskiner med sekundær HDD. Lever med 256 eller 512 GB HDD til operativsystem og la brukerne kjøpe til sekundære disker selv. Medfølgende HDD er fordyrende og til bry for de som skal hive ut denne og sette inn en SSD på 1 TB, nå som prislappendisse er kommet under 4k.

Helt enig. Fordyrende og lite gjennomtenkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...