Gå til innhold

Mobilabonnement med mye inkludert.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurerer å hive meg på dette, om ikke annet enn for å få en bedre avtale hos min nåværende operatør (Talkmore). Noen som har erfaringer med hvor langt de strekker seg for å beholde meg som kunde?

 

Forrige gang jeg hørte noen prøvde å matche det tele2 tilbudet der var det bare: "Åja.. men trenger du virkelig 6 gb da?".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Men for å være ærlig, så tror jeg dette er et stunt fra Tele2s side for å øke antall kunder slik at de kan få en bedre pris når de likevel selger hele butikken om et par måneder. Tele2 er en goner.

Lenke til kommentar

Men for å være ærlig, så tror jeg dette er et stunt fra Tele2s side for å øke antall kunder slik at de kan få en bedre pris når de likevel selger hele butikken om et par måneder. Tele2 er en goner.

enig der, virker som krampetrekninger fra Tele2 side. Men det kan jo føre til en liten priskrig igjen iform av mere inkl GB i abba til de diverse operatørene. De har vel i praksis bare 3 strenger å spille på igjen. Data inkl, pris, og kostnader med utenlands bruk.
Lenke til kommentar

Kontaktet Talkmore tidligere i dag (via kontaktskjemaet deres). Fikk til svar at de ikke kunne matche tilbudet til Tele2. Greit nok, rett til Elkjøp og bestilte portering for to nummer. En snau time ringer Talkmore og gir meg samme deal. Forsikrer meg om at det ikke er noen tidsbegrensing på hvor lenge jeg får ekstra datamengde, men får bekreftet at det gjelder for "alltid", takker derfor ja til å fortsette som kunde. Når jeg senere i kveld sjekker "Min Side" så står det at jeg har fått 6 mnd 5 GB. Får høre med dem i morgen hva dette skal bety. Fortsettelse følger :-)

Lenke til kommentar

Kontaktet Talkmore tidligere i dag (via kontaktskjemaet deres). Fikk til svar at de ikke kunne matche tilbudet til Tele2. Greit nok, rett til Elkjøp og bestilte portering for to nummer. En snau time ringer Talkmore og gir meg samme deal. Forsikrer meg om at det ikke er noen tidsbegrensing på hvor lenge jeg får ekstra datamengde, men får bekreftet at det gjelder for "alltid", takker derfor ja til å fortsette som kunde. Når jeg senere i kveld sjekker "Min Side" så står det at jeg har fått 6 mnd 5 GB. Får høre med dem i morgen hva dette skal bety. Fortsettelse følger :-)

Det samme skjedde med meg bare at jeg ringte dem og sa at netcom ville ha meg tilbake.. Jeg skulle få 12mnd med 6gb men på nettsiden så står det 6mnd..

Lenke til kommentar

Da har jeg fått bekreftet fra Talkmore at tilbudet gjelder så lenge jeg ønsket å være kunde. Det var en begrensing/feil i deres systemer som gjør at det listes opp at rabatten kun gjelder i 6 mnd fikk jeg beskjed om. Om det blir noe krøll i etterkant så har jeg det nå iallfall skriftlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hoppet på dette tilbudet fra Tele2 selv og har fått 2 sms fra Djuice allerede om at de vil gi meg et godt tilbud. Nummeret de har oppgitt i smsen er derimot ikke mulig å ringe til.

 

Så vi får se om de gidder å ringe meg da?

Lenke til kommentar

Hoppet på dette tilbudet fra Tele2 selv og har fått 2 sms fra Djuice allerede om at de vil gi meg et godt tilbud. Nummeret de har oppgitt i smsen er derimot ikke mulig å ringe til.

Hvis GB er viktig hadde jeg spurt om å få 10GB for 249 i mnd! Ja betale 50kr mer for 4GB ekstra. Med 10GB hjelper det seg å det er NÅ du kan presse litt tilbake. Send de en mld på FB om at du ikke kan ring det oppgitte nr å få de til å ringe deg. Lykke til ;)

Så vi får se om de gidder å ringe meg da?

Lenke til kommentar

Ikke håp på noe supertibud fra Djuice. De kunne tilby meg tilsvarende abonnement for 259,- kr mnd. Det var det beste de kunne gjøre visstnok.

Jeg har det tilbudet i fra Djuice nå og har hatt det i ca 5-6 måneder til nå.

 

Personlig så vil jeg heller betale 60 kroner ekstra hver måned for å være under Telenor sine antenner enn å være under Netcom sine antenner på grunn av mye bedre 3G dekning.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...