Jump to content

Sideshow Bob

Medlemmer
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 :)
  1. Dette problemet oppstår også ved 0 grader, så produktet holder ikke spec. Det er også slik at, selv om touch plata "trykker av seg selv" virker den ikke ved 0 grader.
  2. Jeg har opplevd dette problemet når jeg har syklet i kuldegrader, med mine XM3 jeg kjøpte for et par uker siden. Ett annet problem med disse er en irriterende susing når jeg bruker minijack inngangen, men mulig det er kun meg som bruker denne (bluetooth problemer på jobb PC).
  3. Edge Nattklokka har blitt fjernet med Oreo. Funksjonen som gjør om Always On Display til en mindre klokke på kanten om natten, finnes ikke i innstillinger lengre. Synes dette er veldig synd, da jeg likte denne funksjonen godt. For min del var også dette den eneste nyttige funksjonen til edge skjermen.. Om noen finner en måte å få tilbake nattklokka på, mottas tips med takk!
  4. Angående lade problemet, hadde jeg også tilsvarende problem. Telefonen ville ikke hurtiglade, jeg fikk enten "kabellading" eller "uoriginal lader", med original lader og hurtiglading på. Rensing av USB kontakten på telefonen løste problemet. Dette er da veldig rart på en ny mobil med ny lader (bare et par måneder gammel...) Jeg merket ikke dette før siste oppdatering heller. Jeg må nok skylde på meg selv for mye rusk i lommene. :-) Bruker stort sett trådløs lading, hurtiglading når dårlig tid.
  5. Angående lade problemet, hadde jeg også tilsvarende problem. Telefonen ville ikke hurtiglade, jeg fikk enten "kabellading" eller "uoriginal lader", med original lader og hurtiglading på. Rensing av USB kontakten på telefonen løste problemet.
  6. Kor er logikken her? Pga at du forhåndsbestiller. Så skal du få noe før det kommer ut? OK, det var nok formulert ulogisk (skrevet i et desperat øyeblikk ). Jeg bestilte ikke "Click&Collect", men vanlig nettbestilling med leveringsmåte: "Expertbutikk - Sendes fra lager til Expertbutikk" Da jeg ringte Expert kundeservice igjen, fikk jeg beskjed om at det ikke skulle være noe forskjell på å hente varen i Expert buttikken eller annen levering. Derfor fikk jeg telefonen i går, på andre forsøk. Synes jo ikke det er helt greit å sende melding om at "din ordre er klar til å hentes", så nekte å gi ut ordren etterpå..
  7. Du skulle ha bestilt til din adresse heller. fordi dem har ikke lov å gi ut telefonen før fredag (11) i butikkene av en eller annen grunn. Det er derfor det står på de fleste nettbutikkene at forhåndsbestill og få telefonen din før butikkene Selvom du har bestilt på nett til butikken så er det vel ikke noe forskjellbehandling der. Min telefon ble sendt i går og jeg får den akkurat til fredag pga det at jeg bor i finnmark Du bor sikkert i oslo eller noe da hadde du sikkert hatt telefonen din allerede vis du hadde bestilt til din adresse. Jeg snakket med Samsung kundeservice, de sa at det ikke er noen begrensning fra deres side som gjør at jeg ikke skulle få ut tlf. Så snakket jeg med Expert kundeservice igjen, traff da på en hyggeligere kar som mente at det ikke burde være noe forskjell på "hent pakka i butikk" og sende hjem. Jeg fikk han til å sende meg det på mail, noe han gjorde. Så var jeg ned på expert igjen, viste dem mailen. Og fikk telefonen! Så bra at du fikk henta telefonen da! Hva med GEAR vren? Hvordan gikk det med den? De hadde ikke fått inn Gear VR ennå, de lovte jeg skulle få det når de fikk det inn.
  8. Du skulle ha bestilt til din adresse heller. fordi dem har ikke lov å gi ut telefonen før fredag (11) i butikkene av en eller annen grunn. Det er derfor det står på de fleste nettbutikkene at forhåndsbestill og få telefonen din før butikkene Selvom du har bestilt på nett til butikken så er det vel ikke noe forskjellbehandling der. Min telefon ble sendt i går og jeg får den akkurat til fredag pga det at jeg bor i finnmark Du bor sikkert i oslo eller noe da hadde du sikkert hatt telefonen din allerede vis du hadde bestilt til din adresse. Jeg snakket med Samsung kundeservice, de sa at det ikke er noen begrensning fra deres side som gjør at jeg ikke skulle få ut tlf. Så snakket jeg med Expert kundeservice igjen, traff da på en hyggeligere kar som mente at det ikke burde være noe forskjell på "hent pakka i butikk" og sende hjem. Jeg fikk han til å sende meg det på mail, noe han gjorde. Så var jeg ned på expert igjen, viste dem mailen. Og fikk telefonen!
  9. Jeg forhåndsbestilte edge hos Expert (hente i butikk). I går fikk jeg melding om at den var sendt. Var hos Expert for å hente den nå. Personalet skulle til å gi meg den, men Gear VR var ikke med, så han måtte ringe (noen i Expert systemet) for å høre hvorfor den ikke var med. Da fikk han beskjed om å ikke gi ut telefonen før på fredag! Så jeg måtte gå skuffet hjem igjen. Ringte Expert kundeservice, de sa også at de ikke hadde lov å gi ut telefonen før fredag. Jeg trodde man kunne få telefonen før når man forhåndsbestilte?
  10. De gir ikke 4G dekning med dette abonnementet før til høsten...
×
×
  • Create New...