Gå til innhold

Hårtips? Noen frisører ute der?


Anbefalte innlegg

Hei :) har farget og glanset håre mitt mange ganger.. Liker forandringer :p skulle ha mørke brunt hår, men ble svart.. Dette var glansvask, men holdt ikke ut med svart hår i noen uker, så farget (bleket 4 nyanser) to ganger. Ble da veldig ujevnt, men var ganske lysebrun :) var egentlig fornøyd, men så bestemte jeg meg for å bli blond. Helbleket det, og det ble orange og blondt noen plasser :O prøvde å farge det i en lys/ blond farge for å prøve å få vekk den fargen, men ble ikke bedre.. Sitter nå med et slitt, tørt og orange hår, hva skal jeg gjøre?

Vil IKKE klippe meg igjen, for klippet tuppene for ikke så veldig lenge siden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld for at jeg sier det, men tuppene blir ekstremt slitte av bleiking. Jeg ville kanskje stusset det om det er slitt, og sånn at faren ikke blir helt merkelig nederst i tuppene. Du må enten bleike det igjen og så starte å bruke lilla shampo. Eller bare bruke lilla shampo.
Det du må huske på er en god kur, shampo og balsam. Jeg kan anbefale en fra Redken som heter Silver Charge. Den er for menn med grått/gult hår. Men den funker kjempe bra på gult hår, og den er egentlig ikke bare for gutter spør du meg.

Du trenger en fuktgivende kur og balsam. Kanskje noe med proteiner i. Vanskelig å si over nettet, jeg ville i hvert fall tatt meg en tur til en frisør og hørt hva de anbefalte av kur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...