Gå til innhold

Hjelp med Allround pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjermkortet på NetonNet.no sin er så elendig at du klarer kanskje å spille BF3 på low settings.

Komplett.no sin er heller ikke så bra med tanke på skjermkortet. Men med det skjermkortet der så kan du lese testen på HW.no å så får du lest selv ang ytelsen i spill:

 

http://www.hardware.no/artikler/nvidia-geforce-gtx-750-ti/157059

 

Så med medium til high på settingsen med den fra komplett.no så får du en god flyt i spillet :)

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Ville virkelig anbefalt og bygge selv. Det er ikke så vanskelig. En 12 åring ville greid å bygge en datamaskin med litt research på nettet og med bruksanvisning, Hvis du trenger hjelp til å velge ut deler er det mange gode sjeler som vil hjelpe. Bare si hva du skal bruke den til og om du har skjerm, tastatur O.L.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville virkelig anbefalt og bygge selv. Det er ikke så vanskelig. En 12 åring ville greid å bygge en datamaskin med litt research på nettet og med bruksanvisning, Hvis du trenger hjelp til å velge ut deler er det mange gode sjeler som vil hjelpe. Bare si hva du skal bruke den til og om du har skjerm, tastatur O.L.

Tovu

 

Veldig bra sakt "Tovubek". Eg kjenner ein 13åring som bygde sin eigen pc med litt reserch ;)

Lenke til kommentar

 

Ville virkelig anbefalt og bygge selv. Det er ikke så vanskelig. En 12 åring ville greid å bygge en datamaskin med litt research på nettet og med bruksanvisning, Hvis du trenger hjelp til å velge ut deler er det mange gode sjeler som vil hjelpe. Bare si hva du skal bruke den til og om du har skjerm, tastatur O.L.

Tovu

 

Veldig bra sakt "Tovubek". Eg kjenner ein 13åring som bygde sin eigen pc med litt reserch ;)

 

Er 14 selv, Bygde Pc når jeg var 10-11, Da med min far, Min siste Pc bygde jeg selv (12år) Og alene, Så enkelt er det :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Tror det skulle gått bra ang bygging av pc. Men har ikke tid til hverken research eller byggingen, tenkte derfor bare å skippe rett over på "plugandpray" :)

 

Hvis dere skulle anbefalt en som greier å kjøre for.eks BF3 på high settings, hva ville det blitt ?

 

På forhånd, tusen takk for alle svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...