Gå til innhold

Sapphire eller EVGA kort?


Dejan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fikk det jo til 32## så det er jo et knall kjøp :D Jeg ville ikke betalt 1500kr ekstra bare for Classy :) akkurat der og da :) Evga = :love:

 

 

hehe :D fikk NESTEN kjøpt et asus 780 til..for 2000 fra bruktmarkedet, men det vart solgt fort :)

 

hadde avtale med en å kjøpe Evga 780 ti classy for 4500 kr...men han solgfte den til en annen i siste øyeblikk

Lenke til kommentar

 

Du fikk det jo til 32## så det er jo et knall kjøp :D Jeg ville ikke betalt 1500kr ekstra bare for Classy :) akkurat der og da :) Evga = :love:

 

 

hehe :D fikk NESTEN kjøpt et asus 780 til..for 2000 fra bruktmarkedet, men det vart solgt fort :)

 

hadde avtale med en å kjøpe Evga 780 ti classy for 4500 kr...men han solgfte den til en annen i siste øyeblikk

 

Solgte han det, Selv om du hadde en avtale med han? Ihvertfall så er det råttent gjordt :nei: Meeeen Du klarer deg sikkert med det søte lille Asus kortet ditt :):D

Lenke til kommentar

 

Solgte han det, Selv om du hadde en avtale med han? Ihvertfall så er det råttent gjordt :nei: Meeeen Du klarer deg sikkert med det søte lille Asus kortet ditt :):D

 

ja fyren var heilt paranoid- villle ikke bruke finn betalingsgaranti- men oppkrav..eg bare HALLO?

 

så idioten sendte kortet til 4500 i oppkrav til en anna fyr...damn

 

ja ska nok huke tak i et 780 til før eller senere;)

Lenke til kommentar

 

 

Solgte han det, Selv om du hadde en avtale med han? Ihvertfall så er det råttent gjordt :nei: Meeeen Du klarer deg sikkert med det søte lille Asus kortet ditt :):D

 

ja fyren var heilt paranoid- villle ikke bruke finn betalingsgaranti- men oppkrav..eg bare HALLO?

 

så idioten sendte kortet til 4500 i oppkrav til en anna fyr...damn

 

ja ska nok huke tak i et 780 til før eller senere;)

 

Just wait and see, the time will prove you good :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...