Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Har tenkt å lage en side med frames. Lagde en helt plain test side først, med denne koden: <html> <frameset rows="50%,50%"> <frame src="frame_a.html"> <frameset cols="25%,75%"> <frame src="frame_b.html"> <frame src="frame_c.html"> </frameset> <noframes> <body>Du må ha en browser som støtter frames for å kunne se denne siden. </body> </noframes> </frameset> </html> Har prøvd å endre den øverste delen (<frameset rows="50%,50%">) til 25%,25%. Men da jeg har lagret, og trykker oppdater, skjer det ingen forandring i "demoen" som blir vist i IE. kan dere si meg hvordan jeg kan få til dette? På forhånd takk
mikk- Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Ta med ettpar <head>- og <body>-tagger først, du..
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Skrevet 9. oktober 2003 ok... hvis det hjelper så... så her: http://www.w3schools.com/html/tryit.asp?fi...yhtml_frame_mix og der står det ikke noen <head> og <body> tagger, så gikk jeg ut fra at man ikke trengte det... men jeg kan jo prøve[/url]
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Skrevet 9. oktober 2003 fikk det til... takk for tipset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå