Gå til innhold

Final fantasy a realm reborn XIV Beta


sportyboii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har heldigvis en veggmontert tv som kan dras ca 70cm utfra veggen, så jeg får den nærme nok til å kunne lese teksten :-)

 

Men ja, man bør enten få mulighet til å øke quest tekst størrelsen, eller at boksen med teksten generelt gjøres større. Jeg har sett på flere forum at dette har kommet opp, så får man bare håpe at dem gjør noe med det fram til release.

Lenke til kommentar

Prøvde det men likte det ikke. Men jeg regnet ikke med det siden dette er et typisk Capcom spill med horribelt design. Bare det å ikke ha voice overs er en så stor nedtur for meg at jeg bare ikke gidder altså.

 

Men jeg kan se for meg å spille et mmorpg ifra sofaen med en håndkontroller. Men et spill av bedre kvalitet en dette...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Hei, noen som har fått prøvd denne betaen? Har lastet ned og såvidt startet. (lvl 2 atm) Men noe som irriterer meg grenseløst er at den teksten på quest osv er så utrolig liten når man spiller på TV. Noen som opplever det samme? Bør komme en måte å rette dette på asap!

 

Da jeg logget inn nå så sto det i chat vinduet at teksten vil bli gjort større til release.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde det men likte det ikke. Men jeg regnet ikke med det siden dette er et typisk Capcom spill med horribelt design. Bare det å ikke ha voice overs er en så stor nedtur for meg at jeg bare ikke gidder altså.

 

Men jeg kan se for meg å spille et mmorpg ifra sofaen med en håndkontroller. Men et spill av bedre kvalitet en dette...

Mye feil her du...må nok frem med rettepennen min....

Square Enix som lager dette....det burde være åpenbart med logoen når du starta spillet...og det faktum at det hører til Final Fantasy serien....

 

Og voice overs, jo det er voice overs i spillet :)

flere ganger i den tiden jeg har spilt hittil, men kan ikke forvente 100% voice over i en mmo, med så inni helvete med tekst heller.

Lenke til kommentar

 

Prøvde det men likte det ikke. Men jeg regnet ikke med det siden dette er et typisk Capcom spill med horribelt design. Bare det å ikke ha voice overs er en så stor nedtur for meg at jeg bare ikke gidder altså.

 

Men jeg kan se for meg å spille et mmorpg ifra sofaen med en håndkontroller. Men et spill av bedre kvalitet en dette...

Mye feil her du...må nok frem med rettepennen min....

Square Enix som lager dette....det burde være åpenbart med logoen når du starta spillet...og det faktum at det hører til Final Fantasy serien....

 

Og voice overs, jo det er voice overs i spillet :)

flere ganger i den tiden jeg har spilt hittil, men kan ikke forvente 100% voice over i en mmo, med så inni helvete med tekst heller.

 

 

Ikke første gang jeg stokker til Capcom og Square Enix for å si det slik. Man uansett det fenget ikke og var et gedigent rot. Sikkert ok for Final Fantasy fans som klarer å ignorere det for å ha et mmorpg spill i Final Fantasy universet.

 

Ja jeg vet det er voice overs på noen punkter i spillet. Men store deler så ser du på vegger med tekst. Og det gidder ikke jeg lenger altså. Da må isåfall resten av spillet være så bra at jeg er villig til å lese side opp å side ned. Noe dette ikke var for meg :p

Lenke til kommentar

 

Ikke første gang jeg stokker til Capcom og Square Enix for å si det slik. Man uansett det fenget ikke og var et gedigent rot. Sikkert ok for Final Fantasy fans som klarer å ignorere det for å ha et mmorpg spill i Final Fantasy universet.

 

Ja jeg vet det er voice overs på noen punkter i spillet. Men store deler så ser du på vegger med tekst. Og det gidder ikke jeg lenger altså. Da må isåfall resten av spillet være så bra at jeg er villig til å lese side opp å side ned. Noe dette ikke var for meg :p

 

Skal ikke nekte deg å mislike spillet :)

 

Jeg derimot syns faktisk spillet er en aldri så liten revolusjon. Hva Square Enix har fått til her med å cramme inn en MMO med så mange abilities som FFXIV har ned på en håndkontroll, og gjør det spillbart, ikke bare det, men godt på vei likestilt med å sitte med tastatur og mus(etter litt tilvending selvsagt) er for meg ikke noe annet enn helt mindblowing. Med dette kontrolloppsettet så ville faktisk spill som jeg aldri før hadde trodd var mulig å gjøre på konsoll, mulig. Dette åpner opp for World of Warcraft til konsoll, og det kommer jeg til å stå ved :)

 

Jeg syns faktisk dette spillet er et friskt pust. Jeg har gått veldig lenge uten å spilt MMO etter at jeg sluttet med WoW for godt, og må helt ærlig si at dette spillet ga meg faktisk tilbake litt av den utrolig gode følelsen jeg fikk da jeg første gang satte mine bein World of Warcraft tilbake i Vanilla dagene, og jeg ser virkelig frem til full release av dette :)

 

EDIT: Ja dette med tekstsizen om andre nevner er et problem, jeg har heldigvis muligheten til å flytte meg nærmere tven uten å måtte ommøbelere, men det er jo noe det lett kan fikse til release tenker jeg.

Endret av SteveVice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...