Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer 2007 spiller. Muligheter for aux?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer nok det sedsberg sier. Jeg hadde akkurat samme spiller som deg HuskyHaugen, og monterte minijack-plugg. Helt supert.

 

Slik ble min løsning (linkene i tråden der funker naturlig nok ikke lengre ...):

http://forum.saabturboclub.net/viewtopic.php?f=37&t=24802

Wow! Lydingeniør ;) hehe fint! Så da må jeg til bestille den bus to aux kabelen altså?... For jeg har ikke snøring på lodding avisolering og elektro generelt!

Lenke til kommentar

Det adapteret ser riktig ut. Nå er det en stund siden jeg solgte bilen, og spilleren med, men jeg mener å huske at det er en funksjon i menyen hvor du velger "AUX On/Off". Den står "Off" i standardinnstillingene, slik at man slipper å måtte bla gjennom AUX-funksjonen hver gang man hopper mellom radio og CD med kildevelgeren.

 

Og lydingeniør er jeg ikke akkurat, hehe. Hobbynivå.

Lenke til kommentar

Det adapteret ser riktig ut. Nå er det en stund siden jeg solgte bilen, og spilleren med, men jeg mener å huske at det er en funksjon i menyen hvor du velger "AUX On/Off". Den står "Off" i standardinnstillingene, slik at man slipper å måtte bla gjennom AUX-funksjonen hver gang man hopper mellom radio og CD med kildevelgeren.

 

Og lydingeniør er jeg ikke akkurat, hehe. Hobbynivå.

Hehe, iforhold til meg blir du .ing! ;) Tusentakk for hjelpa, har nå satt meg litt inn i det og bestilt IP-BUS to RCA fra Bilradiospes også har jeg kjøpt på elkjøp idag RCA til 3.5 mm jack (han/aux) :) Får håpe det funkær!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...