Gå til innhold

msi 780 lighning hjelp


Anbefalte innlegg

Joda. Jeg har windows 8.1. Bare google hvordan du gjør det. Eller søk på youtube som jeg gjorde. Hvilken bios har du flashet til ?

 

men denne litt vanskelige varianten er egentlig til bruk på vanlige 780. det funker sikkert på lightning også men jeg vil tro at det finnes en lettere måte å få mer volt på for deg. Som med evga 780 classified.

Endret av oivindwold
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

 

 

 

Okey flasha til denne http://www.overclock.net/t/1422953/official-msi-gtx-780-lightning-owners-club

Må prøve meg litt frem finner nok ut av det.

Fått til å klokke kortet bra nå ?

Hei .har ikke fått noe mer en +300på gpu og 300på minne :) vente på at e kan få jystert volten mer en 1,3

ja 1.3 er jo ingenting ;) Det kjører jo jeg på referansekortet mitt. +300 vil si 1300mhz da ?

Lenke til kommentar

 

 

 

Okey flasha til denne http://www.overclock.net/t/1422953/official-msi-gtx-780-lightning-owners-club

Må prøve meg litt frem finner nok ut av det.

Fått til å klokke kortet bra nå ?

Hei .har ikke fått noe mer en +300på gpu og 300på minne :) vente på at e kan få jystert volten mer en 1,3

ja 1.3 er jo ingenting ;) Det kjører jo jeg på referansekortet mitt. +300 vil si 1300mhz da ?

 

Det blir 1280 uten cpu boost ,men det har jeg ikke heller etter jeg flasha biosen på korte. venter evig på mer voltage for tempen ligger på fult 72-75 grader

Endret av Jofrode
Lenke til kommentar

Jippi klarer 1300 nå :) og 1777 på minne. VIl si 320 og 550 på minne nå går ting mer smood :)

På 1.3v ? Jeg klarer vel 1320/1,3v med referansekortet på vann med de nåværende driverne. Men minnet vil ikke klokke +100 en gang. Tror nok lightning kortet skal tåle mer volt og klare mer. Planer om å vannkjøle kortet på sikt ?

Lenke til kommentar

Okey :) Volt faktisk +100 i afterburner blir vel rundt 1,21 :) er 24/7 clock.. Okey er jo veldig bra med 1320 da tror e skal klarer det på 1,3volt :=) var da veldig lavt minne clock da :( Ja har noen planer om det .men får bare se med tia. skal mest sannsynlig gå for vann på cpu nå. regner med at e skal ha vann på gpu også ,men på sikt. Vet ikke om e skal bytte det ut med r290x på vann i så fall bare for og teste amd sine skjermkort i sammeslengen :=)

Endret av Jofrode
Lenke til kommentar

Okey :) Volt faktisk +100 i afterburner blir vel rundt 1,21 :) er 24/7 clock.. Okey er jo veldig bra med 1320 da tror e skal klarer det på 1,3volt :=) var da veldig lavt minne clock da :( Ja har noen planer om det .men får bare se med tia. skal mest sannsynlig gå for vann på cpu nå. regner med at e skal ha vann på gpu også ,men på sikt. Vet ikke om e skal bytte det ut med r290x på vann i så fall bare for og teste amd sine skjermkort i sammeslengen :=)

Ikke ha den AMD dritten sammen med I7`en din :p

Lenke til kommentar

Okey :) Volt faktisk +100 i afterburner blir vel rundt 1,21 :) er 24/7 clock.. Okey er jo veldig bra med 1320 da tror e skal klarer det på 1,3volt :=) var da veldig lavt minne clock da :( Ja har noen planer om det .men får bare se med tia. skal mest sannsynlig gå for vann på cpu nå. regner med at e skal ha vann på gpu også ,men på sikt. Vet ikke om e skal bytte det ut med r290x på vann i så fall bare for og teste amd sine skjermkort i sammeslengen :=)

+100 i volt ? hvilken afterburner bruker du ? kanskje der er annerledes for lightning. stock volt på vanlig 780 er vel 1150? så kan du skru opp 38 så blir det 1187.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...