Gå til innhold

msi 780 lighning hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

jeg bruker et program som sender +200 og det fungere. men hva gjorde du ?

Mener du et tilleggsprogram til afterburner ? jeg har jo ikke samme kort som deg og må sikkert gjøre det på en annen måte.

 

Ja tenkte åssen program. det jeg har må jeg starte vær enesten gang jeg restarter så litt tungvint

Lenke til kommentar

 

 

jeg bruker et program som sender +200 og det fungere. men hva gjorde du ?

Mener du et tilleggsprogram til afterburner ? jeg har jo ikke samme kort som deg og må sikkert gjøre det på en annen måte.

 

Ja tenkte åssen program. det jeg har må jeg starte vær enesten gang jeg restarter så litt tungvint

 

Jeg har ikke noe tilleggsprogram. Bruker bare afterburner.

Lenke til kommentar

Vil ha sånn at jeg slipper et ekstra program at e kan stille volten uten tredjepart program er det mulig

Ja jeg har det sånn. Men jeg får bare opp til 1.3v. jeg har redigert filene i afterburner. Er litt jobb men funker bra. kanskje jeg kan hjelpe litt i kveld. er på jobb nå. du kan jo prøve å google afterburner hack

Lenke til kommentar

 

Vil ha sånn at jeg slipper et ekstra program at e kan stille volten uten tredjepart program er det mulig

Ja jeg har det sånn. Men jeg får bare opp til 1.3v. jeg har redigert filene i afterburner. Er litt jobb men funker bra. kanskje jeg kan hjelpe litt i kveld. er på jobb nå. du kan jo prøve å google afterburner hack

 

Okey takk :) Du har ikke filen så du redigerte så kan jeg jo kansje bare få den så fuker det kansje?

Lenke til kommentar

 

 

 

Konge kan du sende filen på epost?

gjort nå

 

Fikk det ikke til :(

 

Hva var det du ikke fikk til ? Kan være det ikke funker på ditt kort siden det er annerledes.

 

C:\Program Files (x86)\MSI Afterburner\Profiles

you must open the VEN_10D......cfg as admin right's

 

add this line below "msi afterburner must the closed when doing it"

 

[settings]

VDDC_Generic_Detection=0

VDDC_NCP4206_Detection=4:20h

 

or

 

[settings]

VDDC_Generic_Detection=0

VDDC_NCP4206_Detection=3:20h

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...