Gå til innhold

Hvordan ble PrebzOgDennis Kjent?


GamerStrikeHD

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

liker ikke de på litt av samme grunn som jeg ikke liker pewdiepie..

 

men de fikk en liten kickstart fordi dennis eide en anen youtube kanal, og derfor hadde twitterfølgere som igjen hadde noen norske brukere som begynte å se på den kanalen. kanalen jeg snakker om var på et pungt Norges største kanal, men dennis sluttet med den etter en stund med PrebsOgDennis, noe jeg hater han for fordi den kanalen var 1000x bedre. 

 

kanalen jeg snakker om er:

 

https://www.youtube.com/channel/UCOpGGt8Ftjp_TKHQ98HhLAg

 

R.I.P. Vareide! 

Endret av Slettet-RnjNn5NbHl
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Første norske som faktisk var morsomme og lagde kvalitet, ikke vanskeligere enn det.

Nå er ikke ting så nytt og spennende lenger, finnes i tillegg så mange av den type kanaler nå at du må komme med noe helst spesielt for at det skal lykkes.

 

Tror også at disse utfordringenne har hjulpet. Involvere serene er nok ingen dum ide.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

 noe jeg hater han for fordi den kanalen var 1000x bedre. 

 

 

Hat altså, fordi en fyr slutta med en youtube kanal. Lykke til med de viktige tingene i livet.

 

nei, jeg vil bare ha kvalitets videoer i stendenfor dårlige videoer for 8 åringer

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

 

 

 

noe jeg hater han for fordi den kanalen var 1000x bedre.

 

Hat altså, fordi en fyr slutta med en youtube kanal. Lykke til med de viktige tingene i livet.

nei, jeg vil bare ha kvalitets videoer i stendenfor dårlige videoer for 8 åringer
Nå er jo de fleste fans av POD 8,9,10,11,12 åringer
Lenke til kommentar

 

 

 

noe jeg hater han for fordi den kanalen var 1000x bedre.

 

Hat altså, fordi en fyr slutta med en youtube kanal. Lykke til med de viktige tingene i livet.

nei, jeg vil bare ha kvalitets videoer i stendenfor dårlige videoer for 8 åringer

Sånn som Joachim (NoobworK)når han hadde maks 30k subs?

Lenke til kommentar

Prebz og Dennis er for barn, enkelt og greit. At man ikke er i målgruppen betyr ikke at produktet er dårlig.

 

Det jeg liker med Prebz og Dennis er at de er veldig ekte og troverdige i hva de gjør. Det er ingen glossy overflate og de gjør seg ikke til. Jeg ville ikke sett på dem selv siden jeg rett og slett er for gammel, men hvis jeg hadde hatt barn i målgruppen så tror jeg ikke P&D hadde vært noen dårlig innflytelse.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...