Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

4-5 Geleshots med 40% og ei flaske musserende vin?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

2 spørsmål:

 

1: Er det for mye sån at jeg kan bli så full att jeg tisser på meg, eller er det passe? Jeg veier 78 kg og er 179 høy og er dame som ikke er serlig muskuløs.

 

2: Geleshotsene er blanda med vann sprit og gelepulver. Kan jeg bli like full som om jeg skulle tatt normale shotter med disse geleshottene, eller gjør vannet at alkoholefekten forsvinner?

 

Anonymous poster hash: 0c204...1a5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er gutt, en del lavere og mindre vekt en deg, og det hadde ikke fått meg full med mindre jeg fikk det der ned i løpet av en halvtime.

Gelloshots er nok mer type 20%, sånn i volum. Du får de ikke til å stivne med så mye vodka at det blir 40%, prøvde en gang å droppe mesteparten av vannet, og det ble bare en flytende masse :p

Lenke til kommentar

Vil du ha mengde alkohol det tar før du ikke har kontroll over blæra lenger? I så fall så er det nok veldig individuelt, da promille i seg selv er individuelt.

 

Om målet bare er å tisse på seg, så er det jo bare å kjøre på med masse øl (og gjerne vann for den del) helt til du legger deg. Ha en fin og våt fornøyelse.

 

Lukter dog troll her.

Lenke til kommentar

Vil du ha mengde alkohol det tar før du ikke har kontroll over blæra lenger? I så fall så er det nok veldig individuelt, da promille i seg selv er individuelt.

 

Om målet bare er å tisse på seg, så er det jo bare å kjøre på med masse øl (og gjerne vann for den del) helt til du legger deg. Ha en fin og våt fornøyelse.

 

Lukter dog troll her.

ok. men jeg er ikke troller.

 

Anonymous poster hash: 0c204...1a5

Lenke til kommentar

Du tisser ikke på det av alkohol. Du tisser på deg av å ikke gå på do.

 

2 spørsmål:

1: Er det for mye sån at jeg kan bli så full att jeg tisser på meg, eller er det passe? Jeg veier 78 kg og er 179 høy og er dame som ikke er serlig muskuløs.

2: Geleshotsene er blanda med vann sprit og gelepulver. Kan jeg bli like full som om jeg skulle tatt normale shotter med disse geleshottene, eller gjør vannet at alkoholefekten forsvinner?

Anonymous poster hash: 0c204...1a5

 

Vannet gjør ikke at alkoholeffekten forsvinner. Om geleen kokes for hardt vil dog mye av det fordampe.

 

Om du vier 78 kg vil 4-5 shots + en flaske musserende holde til en grei rus utover kvelden. Drikk i et fornuftig tempo så går det fint. Alkohol er ekstremt vanndrivende så du må garantert på do lenge før du er ferdig med å drikke opp alt, og lenge før du blir full.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg regner med at du er så pass ung at gresset nettopp er kommet på banen siden du spør på denne måten :)

Jeg skal ikke henge meg opp i bruken din av rusmidler, men jeg ville heller ha prøvd å konsumert alkohol til det nivået at du blir i godt humør, for deretter å trappe ned og/eller vedlikeholde nivået.

 

 

Særlig hvis du bor i en storby er det ikke veldig lurt å være liten og forsvarsløs på veien hjem :)

Selv om Norge er et relativt trygt land å bo i :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...