Gå til innhold

Lage kjapp logo til meg!


Triangel

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har fått en oppgave i markedsføringen jeg ikke klarer å løse. Kort sagt har det egentlig ingenting med faget å gjøre. Mine ferdigheter er relativt begredelige, og jeg har ingen sjangs til å klare dette selv.

 

Jeg lurte på om noen kunne tenke seg å lage en liten logo til meg? Hadde satt utrolig pris på det!

 

Logoen er for: RadioRock

 

Rød bakgrunn, svart skrift og kanskje en gul ramme rundt skriften.

 

Hadde vært kult om noen også hadde giddet å lage det i et større annonseformat også. Eneste forskjellen da vil jeg at det skal være type dette bildet med logoen og rød bakgrunn. Med slagerdet: mindre prat, mer musikk.

 

Dette er forresten en ekte radiostasjon og er bare en skoleoppgave! Trenger ikke å være noe særlig bare, så lenge det ikke ser helt amøbe ut.

Endret av Triangel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du skal regne med særlig mange seriøse og gode svar her. Grafisk design koster faktisk en del til vanlig, så folk som driver med det er ytterst motvillige til å gjøre det gratis for en tilfeldig kar på nettet som sier det er til en skoleoppgave. Det blir i så fall ingen høy kvalitet på det.

 

Les heller noen "tutorials" og prøv deg frem selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei!

 

Har fått en oppgave i markedsføringen jeg ikke klarer å løse. Kort sagt har det egentlig ingenting med faget å gjøre. Mine ferdigheter er relativt begredelige, og jeg har ingen sjangs til å klare dette selv.

Hvis det er en skoleoppgave må du jo gjøre det selv, hvis ikke så blir det rett og slett juks.

 

1. Ta penn og papir og tegn CA sånn du vil ha det

2. Last ned inkscape og lag logoen (se evt. på tutorialene i help-menyen).

 

Hvis du skal ha større format holder det ikke med bildet du linket til, det er alt for lavoppløselig. Tenk deg at det blir 3 ganger mindre på utskrift (hvis det ikke skal se pikslete ut).

 

Her er et forslag til hvordan du kan gjøre det:

 

spnhC5B.png

Endret av Tåkelur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

123

Da du sier kjapp, ga jeg deg 3 alternativer på 3 minutter. Folk har tid til å skrive lange innlegg, men ingen har tid til å smelle opp programmene som de kan så godt? Her er mitt bidrag, ihvertfall. Si ifra om du vil ha fler.

 

EDIT: og til alle nysgjerrige sjeler som laster ned PDFene: dette er absolutt ikke mitt fagfelt!

Untitled-1.pdf

Untitled-2.pdf

Untitled-3.pdf

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svar! :-) Både seriøse og mindre seriøse, fikk meg en god latter av spesielt den første.

 

Når det gjelder dere som klager på at jeg ikke gjøre skoleoppgaven selv; dette har absolutt ingenting med faget å gjøre og vil ikke bli av vurderingen. Er mest med for å få et mer "troverdig" bilde. Var skriveoppgave som måtte leveres før klokken 15:30, så jeg fikk dessverre ikke fikk brukt noen av deres. Fikk heller en i klassen som har gått media til å hjelpe meg, i tillegg brukte jeg gode gamle Wordart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...