Gå til innhold

LV sin treningslogg.


Mann20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulderpress manualer:

18kg(x) 3x10, 1x5

 

Markløft:

137,5kg 2x5 Rekord!

 

Pullups:

bw 10 reps, 8 reps, 7 reps. Smalt grep 1x5

 

Skråbenk:

19kg(x2) 3x12

 

Pectoralmaskin:

70-55kg 3x 8-12 reps

 

Bicepcurl:

30kg 3x8

 

Frankspress:

30kg 3x8

 

Hammercurl:

14kg 1x6

12kg 2x8

 

Kommentar:

Ålreit økt. Rekord på markløft med 137,5kg to arbeidssett med stopp.

Endret av Lærevillig
Lenke til kommentar

Gårsdagens økt var "calisthenics". Har et opplegg jeg kjører.

 

Får tid til en dag helt utenom stronglifts, der jeg vil trene kroppsvektsstyrke, calisthenics, fremover. Bra variasjon, time under tension og morsomt. Av de tre resterende dagene blir det to økter med SL + volum, og en økt med kun SL.

Lenke til kommentar

Dagens økt:

 

Knebøy m. stopp:

65kg 3x6

 

Benk:

85kg 3x3

 

Barb.rows:

62,5kg 3x6

 

Dips:

bw+10kg 3x10

 

Skråbenk hantler:

20kg(x2) x 9 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2

 

Pectoralmaskin:

65kg x 9 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2

 

Bicepcurl:

32,5kg x 9 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2

 

Frankspress:

32,5kg x 9 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2

 

Kommentar:

Kamp i går og dessverre lite søvn pga eksamensperiode med lesing til sent og tidlig opp. Kjørte for en rask økt. Ingen spotter i benk.

Lenke til kommentar

Mill.press:

57,5kg 2x4

50kg 1x6

 

Markløft:

140kg 1x5 Rekord!

 

Pullups:

bw+10kg 1x6, 2x5

 

Kommentar:

Mye lesing om dagen. Litt sliten. Skal til syden i 12 dager, avreise 14.juni, og deretter en fisketur en snau uke. Derfor hadde jeg tenkt å kjøre på uten deload fordi jeg får et solid avbrekk når den tid kommer, men jeg vurderer en deloaduke til neste uke pga jeg kjenner på kroppen at jeg har kjørt lenge uten pause nå. Tung mark men rekord om ikke annet. :)

Lenke til kommentar

En travel skoleperiode er godt i gang. Har testet om jeg greier å "cutte", da jeg aldri har gått opp i vekt på samme måte som jeg har gjort snaue to mnder. Jeg er fornøyd, det har gått fint, fra 94,5 til 89,6 idag, på om lag tre uker.

Har hatt en solid deload da jeg har vært siten, på 10 dager i dag. Denne perioden har jeg trent kroppsvektstrening, og hvis jeg refererer til kroppsvektstrening senere er det noe slik:

- 10-15 min trening på pushup-planke.
- Forskjellige typer pushup en del ganger til utmattelse.

- 10-15 min forskjellige benøvelser.

- 10-15 min øving på handstand pushups.
- 10-15 min pullups med forskjellige grep.
- 10-15 min TRX-tau-/casall-wheel-trening.

 

Fornøyd med å se at jeg greier å gå ned i vekt også, og fornøyd med at jeg faktisk ser forskjell fra tidligere.

 

Fremover setter jeg i gang med vekt-treningen igjen, frem til sydentur 14., da jeg må være kreativ for å få trent på tur.

Lenke til kommentar

Back at the gym!!! En ålreit volumøkt i dag:

 

Stående utfall m. hantler:

12,5kg(x2) 3x8 (pr. fot)

 

Etbens tåhev:

bw 3x8 (pr. fot)

 

Benkpress manualer:

25kg 3x10

 

Skråbenk manualer:

17,5kg 3x10

 

Sittende fliesmaskin:

50kg x 20 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4

 

En arms cable sidehev:

5kg 2x15

 

Bicepcurl ez-stang:

22,5kg 3x12

 

Nedtrekk tau:

45kg 3x10

 

Bicepcurl ez-stang pronert grep:

17,5kg 3x10

 

Kommentar:

Deilig å være tilbake på gymmen. Gleder meg til neste økt.

Lenke til kommentar

Trente med min far i dag og testet etter hans ønske et par øvelser som lårcurl, lårextension, roing i maskin og et par andre, som jeg ikke logger:

 

Knebøy:

85kg 4x5

 

Benkpress:

72,5kg 5x5

 

Barb.rows:

52,5kg 3x8

 

Dips:

bw+10kg 3x10

 

Skråbenk hantler:

21kg 3x10

 

Benk hantler:

21kg 1x8, (ingen pause) 16kg 1x5

 

Kommentar:

Første A-økta etter et lite avbrekk. Begynner bevisst høyt på progreasjonen pga jeg blir bortreist en periode fra 14. juni og ønsker å "peake" før da. Alt var tungt, merker det er litt siden. Annen trening blir ikke det samme, men alt i alt går det sakte men sikkert riktig vei...

Lenke til kommentar

Dagens økt:

 

Mill.press:

45kg 3x8

 

Shrugs:

27,5kg(x2) 3x8

 

Markløft:

120kg 1x6

 

Pullups:

bw+10kg 2x7, 1x4

 

Bicepcurl ezstang:

27,5kg 3x8

 

Franskpress ezstang:

27,5kg 3x8

 

Kommentar:

Trente skuldre med en kamerat, så jeg joinet derfor flere reps på mill.press og testet shrugs. Shrugs føltes heelt vilt, det var en sinnsykt deilig pump. Ellers grei økt. Litt fremgang med +10kg på pullups.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke planlagt trening i dag, men trente i påvente av karakter på muntlig eksamen.

 

Cable sidehev:

10kg 4x10

 

Skulderpressmaskin (mage inn):

40kg 4x8

 

Skråbenk hantler:

22,5kg(x2) 4x10 (siste rep. med hjelp.)

 

En fot tåhev smith:

51,5kg 4x6

 

Core.

 

Kommentar:

Deilig å være ferdig med eksamen. Trente litt det som passet inn og det jeg følte var kjekt i dag. Avslutningsfest i dag, satser på å ta det såpass lungt at jeg kan dra på gymmet i morgen. :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal du være borte så lenge?

skal du ta deladen i ferien?

Deffe uten vekter er risky saker.

Takker for respons!

 

Jeg skal ikke være borte fullt så lenge - det var litt overdrevet. Jeg kommer tilbake i perioden mellom 3. og 5. juli.

 

Første jeg gjør da er å dra på senteret! Savner det overraskende mye. Jeg vil da kjøre deload og begynne 20% lavere og bygge oppover i et lite kcal-overskudd.

 

Ja, jeg har vært usikker på hvordan deff funker uten vektene, jeg vet det ikke er optimalt. Jeg veide 94 har gått ned i alle fall ca 5 kg - her har jeg ikke vekt så jeg er usikker. Hittil så har det fungert GREIT med pushups, dips, pullups, jente-pullups, squats og pistolsquats som øvelsene jeg gjør (litt annet etter hva kreativiteten muliggjør) - til utmattelse. Jeg har mistet litt muskler garantert men jeg føler at jeg greier å vedlikeholde relativt greit i alle fall (foreløpig) og jeg er motivert for å kjøre på så bra jeg greier slik at jeg har et godt utgangspunkt til å begynne å spise mer kcal igjen når jeg kommer hjem, OG har tilgang på senter.

 

Grei plan?

 

Ser forresten forskjell at kroppen har forandret seg i positiv retning tydeligere nå. Det er givende. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...