Gå til innhold

LV sin treningslogg.


Mann20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ph

 

Mill.press:

52,5kg 5x5 REKORD

 

Pullups:

bw+12,5kg 6x2

 

Cable supinert bicepcurl flat stang:

50kg 4x12

 

Kommentar:

Har løftet mill.press 52,5kg 5x5 tidligere, men da har det gått mye tyngre - brukt liksom 5 sek på de siste repsene i alle settene. I dag greide jeg det med "normal", ålreit utførelse og skriver derfor rekord. GØY :w00t:

Endret av Lærevillig
Lenke til kommentar

Knebøy:

90kg 5x5 Rekord!

 

Benkpress:

85kg 4x5, 1x6 Rekord!

 

Barbell rows:

62,5kg 5x5

 

Dips

bw+15kg 4x8

 

Knestående cable lat puldown:

15kg 4x10

 

Stående cableflies:

6,25kg 4x8

 

Cable suppinert bicepcurl:

20kg 4x10

 

Kommentar:

God dagsform i dag! Ny pers i knebøy, som jeg fortsatt hadde bittelitt å gå på, men var tung. Ny etterlengtet pers i benkpress! Måtte telle over vektene noen ganger før jeg trodde på det selv. I dag var det gøy å trene. :w00t:

Endret av Lærevillig
Lenke til kommentar

Kan forøvrig komme med en vekt-update her.

 

Jeg er rekordtung! Spist godt og mye, og veide i dag tidlig 95 kg. Dvs. at jeg har gått fra 88kg-->95kg på ca. 8 uker. Dvs. ca. 0,9 kg vektoppgang/uka, som jeg synes er ganske greit egentlig.

 

Ingen tvil om at jeg har lagt på meg en del fett, men kan også se at jeg har lagt på meg litt muskler. Spesielt lårene (pga. dypere knebøy med sko og bedre teknikk?) og ryggen ser jeg har blitt litt større. Brystet har også kommet seg litt. :wee:

 

Tenker å trene for fullt frem til jula, og da blir det litt mer hjemmetrening og et par økter på senter tenker jeg. Så på nyåret blir det etterhvert en deff, mest sannsynlig januar. Har fått testet en deff skikkelig pga jeg aldri har gått opp så mye i vekt som nå, bevisst. Tips for å beholde muskelmassen men ikke fettet tas i mot med åpne armer. :xmas:

Lenke til kommentar

Millpress:

57,5kg 5x5 REKORD

 

Markløft uten stopp mellom reps:

150kg 3x5

 

Pullups:

bw+15kg 3x2, 2x1

 

Kommentar:

Rekord i millitærpress idag, og løftet 150kg for første gang i marken. Altså rekordtungt der også, men skriver ikke rekord pga jeg kjørte uten stopp. Kjente fra første rep at dette ble tungt, presset meg hardt for å gjennomføre, fornøyd med det. :) Pullupsen gjennomføres med mye strictere teknikk, slipper aldri opp oppspennet, noe som merkes på hvor tungt det blir og på gainzene. :)

Endret av Lærevillig
Lenke til kommentar

Knebøy:

95kg 5x5 REKORD

 

Benkpress:

87,5kg 5x5 REKORD + dropset etter siste set: 75kg x maks --> 65kg x maks --> 55kg x maks.

 

Barbell rows:

65kg 5x5

 

Dips:

bw 4x8

 

Knestående cable lat pulldown:

17,5kg 4x10

 

Cable suppinert bicepcurl:

22,5kg 4x10

 

Cablecrunch:

40kg 4x10

 

En hånds stående cable oblique twist:

30kg 4x10

 

Kommentar:

Knallsolid knebøygjennomførelse og rekord i dag. Sleit mer i benken, men greide gjennomføre selvom det ikke var 10 i stilpoeng. Veldig moro.

Lenke til kommentar

Mill.press:

60kg 4x4 Rekord!

 

Markløft:

155kg 1x5, 1x3 Rekord!

 

Pullups:

bw+20kg 4x1

 

Knestående cable lat pulldown:

20kg 4x10

 

Skråbenk hantler:

18kg 4x10

 

Cable suppinert bicepcurl:

25kg 4x10

 

Cablecrunch:

42,5kg 4x10

 

Stående en arm cable oblique twist:

32,5kg 4x10

 

Kommentar:

Rekordtung både millitærpress og markløft. Greide ikke fullføre andre settet på marken. Kjørte med full stopp. Meget tungt. Men rekord er det, aldri løftet tyngre. Millitærpressen også presses jevnt og fint opp, selv om det går litt "rolig" (tungt).

 

Usikker på om jeg nå burde gå ned litt på vektene. Kjørt lineær progresjon frem til nå. Det frister litt å kjøre på fremover med tyngre vekter og kjøre 2 og 3 reps. Hvor mange serier burde jeg kjøre da? Er 6 serier x 2 reps et fint forslag? Usikker på hva som er passe volum siden det blir tunge løft og få reps - mtp. om jeg burde kjøre få eller flere serier?

Lenke til kommentar

Bra løfting mann. Fin progresjon.

 

Takk, det varmer å høre. ;)

 

Knebøy:

100kg 5x5 Rekord!

 

Benk:

90kg 3x4, 1x3. Rekord. 75kg x8.

 

Barbell rows:

70kg 4x4. 50kg x12

 

Dips:

bw 4x9

 

Knestående cable lat pulldown:

22,5kg 4x10

 

Skråbenk hantler:

19kg(x2) 4x10

 

Cablesuppinert bicepcurl:

25kg 2x10, 2x8

 

Elbowhanging kneeraises:

4kg x20

 

Kommentar:

Ny rekord i knebøy, føles veldig bra! Rekordtung løfting i benken også, selv om jeg ikke greide målet for økta som var i alle fall 4x4. Ingen til å spotte med dessverre, og var litt for nære ved å faile siste rep både andre og tredje settet, så jeg turte ikke utfordre skjebnen på det siste. :blush:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...